Tabu: Maven efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Wimmie

xoxotasha skriver:

Sådan ser min mave ud nu. Min datter er 1,5 år og blev tages ved aks. Er 167 høj og vejer 77kg

77kg??

Sikker på du har skrevet korrekt?

I så fald må du have meget tunge fødder for du ser da slank ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

mor83'

Oh har også en masser tigermærker. Hvad gøre i så til sommer? Er det badedragt eller bikini?. Jeg tror selv det bliver badedragt, er lidt usikker med mig selv pga de frygtelig strækmærker til at have en bikini på

Anmeld

8. juni 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Hmmm tak (tror jeg) Eller ved ikke lige hvordan jeg skal tackle den kommentar 

haha det var ment som et kompliment

Anmeld

8. juni 2013

M (:

Wimmie skriver:

77kg??

Sikker på du har skrevet korrekt?

I så fald må du have meget tunge fødder for du ser da slank ud.

Tænkte jeg også.. Er 6 cm højere og vejer 8 kg mindre, men er alligevel mere dellet..

Anmeld

8. juni 2013

Drømme

Anonym skriver:

Tabu-emnet: Hvordan ser en mave ud efter en graviditet? 

Jeg er selv gravid og derfor tænker jeg lidt hvordan en mave ser ud bagefter? Så bryd tabuet og smid billeder op (gerne anonymt!)  

Her er min mave, 15 måneder efter aks.

Håber jeg får tabt lidt mere det næste års tid :p er igang med at ændre kosten fuldstændig, dernæst står den på mere motion

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2013

LinLin

Efter to graviditeter/fødsler i hhv 2006 og 2010 - og nu indeholdende lillebror/-søster i uge 10+0

Er ok tilfreds... Har ikke de vilde strækmærker: nogle få i siderne og under navlen. Går alligevel aldrig i bikini

Anmeld

8. juni 2013

Anonym

Jeg tør ingen billeder tage

Min mave er blevet større efter jeg har født anden gang. Men det er faktisk ikke ungernes skyld men for meget lort indenbords. Før jeg var gravid vejede jeg ca 63 kilo og nu er det 67 kilo. Ville ønske jeg havde rygrad at tabe mig 7 kilo. Jeg fik ikke et eneste strækmærke ved nogle af pigerne og blev ikke syet, så jeg synes jeg har klaret det fint. Jeg kunne få en fin mave, hvis jeg gad arbejde på det. Og det gider jeg desværre ikke pt. jeg har fået sådan et "bælte" med fedt fordi maveskindet ikke er stramt efter nr. 2. Hvis jeg havde 24.000 ville jeg få fedtsuget mave og lår.

Anmeld

8. juni 2013

Silke91

Til TS og alle jer modige piger / damer

Hvor er det en god tråd. Maven efter graviditet er nemlig et tabu. Jeg har ingen børn endnu men har læst tråden med stor interesse og det er rigtig rart at vide hvad man evt. kan forvente. Jeg syntes at det er så flot og modigt af alle jer der har lagt billeder op.

Så tak til jer alle for at være så top seje

Anmeld

8. juni 2013

sandramor

Ja så kommer jeg også lige frem med min mave....
Jeg vil ikke sige jeg er decideret ked af min mave.... Men er ikke tilfreds endnu...... Måske fordi jeg havde 6 pack inden min graviditet..... Har egentlig ikke meget fedt den er bare lidt toppet endnu trods det er 14 mdr siden jeg fødte.....

Aaarh ved ikke hvorfor billederne vender forkert

Anmeld

8. juni 2013

Nanves

Her er min mave så
Min datter er 7 mdr, og jeg ligner stort set den samme som før fødselen (dog er min krop bare blevet meget mere feminin, synes jeg). Jeg har været MEGET heldig, og har ingen strækmærker fået, men jeg havde også en lille bitte mave da jeg var gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.