Tabu: Maven efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2013

Sørens

Anonym skriver:

Tabu-emnet: Hvordan ser en mave ud efter en graviditet? 

Jeg er selv gravid og derfor tænker jeg lidt hvordan en mave ser ud bagefter? Så bryd tabuet og smid billeder op (gerne anonymt!)  

Tjaaa nu er der gået 10mdr og jeg er faktisk helt tilbage på min startvægt men men, synes stadig jeg ser gravid ud. Dog har jeg det HELT VILDT godt i forhold til før min graviditet. Jeg er SÅ lykkelig og har fået mere selvtillid! Så pyt med hængemaven og de slappe bryster!! Har den lækreste unge i verden og en mand der elsker mig højt!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2013

StudPsyk

Wimmie skriver:

77kg??

Sikker på du har skrevet korrekt?

I så fald må du have meget tunge fødder for du ser da slank ud.

Nu kan man jo ikke se hele kroppen, og det kommer jo helt vildt meget an på kropsbygning! Da jeg var 170 og vejede 77 kg (altså nogenlunde det samme) så jeg også ret slank ud, bare fordi fedtet fordeler sig vildt jævnt på min krop. Det kan da godt ske hun har skrevet forkert, jeg vil bare sige, at det ikke er umuligt at se slank ud med de mål

Anmeld

9. juni 2013

Sahara82

Okay, hvad så med endnu et tabu nu når vi er igang. Kosmetiske operationer. Kunne nogen finde på at få noget gjort ved maven? Personligt har jeg ikke noget imod det. Hvis det gør folk mere lykkelige at få fikset det, så ser jeg ikke noget galt i det!

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

smsh skriver:

Okay, hvad så med endnu et tabu nu når vi er igang. Kosmetiske operationer. Kunne nogen finde på at få noget gjort ved maven? Personligt har jeg ikke noget imod det. Hvis det gør folk mere lykkelige at få fikset det, så ser jeg ikke noget galt i det!

Kunne ikke finde på at få gjort noget ved maven, af den simple årsag at den er lige som den skal være  

Dog har jeg fået lavet bryster efter jeg har født og det har gjort mig så glad! 

Anmeld

9. juni 2013

Wimmie

Janne T. skriver:

Nu kan man jo ikke se hele kroppen, og det kommer jo helt vildt meget an på kropsbygning! Da jeg var 170 og vejede 77 kg (altså nogenlunde det samme) så jeg også ret slank ud, bare fordi fedtet fordeler sig vildt jævnt på min krop. Det kan da godt ske hun har skrevet forkert, jeg vil bare sige, at det ikke er umuligt at se slank ud med de mål

I know...men jeg kunne ikke lade være med at sammenligne med mig selv - jeg er 168 og vejer pt. 69 kg og ser slet ikke så pæn slank ud.

Så jeg tænkte at hun måske havde kæmpe store fødder 

Anmeld

9. juni 2013

Wimmie

smsh skriver:

Uden tvivl!
Jeg skal have fjernet hud når jeg er færdig med at være gravid.

Anmeld

9. juni 2013

mth1987

Juliekp skriver:

Jeg er faktisk blevet gladere for min mave og ikke mindst min krop efter jeg har født. Jeg er også sluppet for strækmærker og overflødig hud. Er 162 vejer 48kg, hvor jeg før min graviditet vejede 57-58 kg. 

Her er min mave (fødte 15/01-13)

Det er bare slet ikk okay at ligge billed op af så flot en mave... Er bare møg misundelig 

Anmeld

9. juni 2013

Zelinasmor

Wimmie skriver:

77kg??

Sikker på du har skrevet korrekt?

I så fald må du have meget tunge fødder for du ser da slank ud.

Jeg er meget bred og har store lår og en kæmpe r*v 

Det sidder ikke så meget på maven. Men jo. Jeg vejer 77kg 

Anmeld

9. juni 2013

Zelinasmor

M (: skriver:

Tænkte jeg også.. Er 6 cm højere og vejer 8 kg mindre, men er alligevel mere dellet..

Jeg vil meget hellere have mere på maven. Jo, jeg vejer 77kg. Men det sidder på r*v og lår. Specielt mine lår er kæmpe store og klaskede. Så hellere have noget mere mave.

Anmeld

9. juni 2013

Zelinasmor

Janne T. skriver:

De har ret i at det ikke er meget af de 77kg der sidder på min mave. Men jeg er 110 cm rundt om hofterne, så der er noget at fordele det på, som du jo også skriver.

I øvrigt har fedt altid sat sig på mine lår og min r*v. Det er jeg så virkelig træt af. Vil hellere have stor mave og små lår end omvendt. Så jeg har altså ikke skrevet forkert med de 77kg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.