Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

Jeg køber det dyre mærker Libero men kan ikke forklare hvorfor. Det er bare noget jeg altid har gjort og jeg synes det passer perfekt til min søns baby numse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

nielsen80

Balinus skriver:

Vi har kun brugt Änglamarks bleer - men det er jo kun som back up ble, da vores datter har brugt potte siden hun var 7 uger.

Der blev jeg nysgerrig, hvordan er det muligt? Holder du hende henover og hvordan "fortæller" hun, at nu er det nu?

(Du behøver selvfølgelig ikke at svare, det lyder bare ret spændende og anderledes)

Anmeld

25. marts 2013

Monski

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Da Anthon brugte ble købte vi ALTID libero, ved egentlig ikke hvorfor vi har bare aldrig haft uheld med dem og så kan man få dem næsten alle steder

Anmeld

25. marts 2013

Ellie79

Sørens skriver:

Jeg er så en af dem der med glæde køber dyre bleer til mine børn, og det gør jeg fordi vi har prøvet alle slags billig bleer og det er kun Pampers der kan holde ham tør.

Skal siges da han var lille 3-9 mdr var vi meget glade for Lidl´s så dem brugte vi men de kunne simpelthen ikke holde ham tør da han blev større.

Aldi´s bleer er begge mine børn meget overfølsom overfor de får store brænsår af tapen så dem holder vi os langt væk fra. 

Anmeld

25. marts 2013

MorDk

Vi køber Vibelle fra Aldi

Anmeld

25. marts 2013

Loa

Bruger Aldi's, men kun fordi jeg synes de er skide gode..

Anmeld

25. marts 2013

Mom2

Sørens skriver:

Vi bruger Pampers, af den simple årsag det er de eneste bleer, som er smalle nok. Har været alle de billige mærker igennem samt Libero, men det er altså kun Pampers som sidder ordentligt og ikke giver 5+ uheld i løbet af en dag

Anmeld

26. marts 2013

FamilenStorm

Til Alberte (2 1/2 år) startede vi, efter vi var løbet tør for bleerne i diverse prøvepakkee, med aldi's bleer.. Vi var rigtig glade for dem indtil hun skulle i str 4. Der fik hun udslet fra dem og ildrød numse.. Vi prøvede anglemarks, som jeg egent var ok tilfreds med, men synes de var alt for tykke.. Prøvede faktas som var for stive, pampers syntes jeg lugtede hurtig bare efter en lille tissetår.. Så vi endte med Dem fra libero, som vi kun købte i storkøb og i Tyskland..

Da lillebror så kom her i januar, blev jeg rigtig glad for dem i rema efter at have prøvet fra deres prøvepakke ( deres engangsklude er også fantastisk bløde), så vi prøvede at købe til Alberte der også.. Og vi er fint tilfredse..

Så her bruger vi Remas..

Anmeld

26. marts 2013

(august)

Vi bruger Pampers da det er dem der har den bedste pas form til vores ældste. Vi har prøvet alle mærker, men enten sidder de forkert eller også kan hun ikke tåle dem, så det er altid endt med Pampers. 

Til lillesøster har vi ikke engang eksperimenteret, da vi nu holder os til Pampers. De er ofte også på tilbud så de bliver købt til mellem 70-80kr pr pakke (ca. 1,5kr pr ble) tror jeg det løber op i.

Anmeld

26. marts 2013

lilledittemor

Sørens skriver:

Bella brugte Libero sit første år.. Det var dem vi startede med og de virkede rigtig godt. Jeg er ligeglad med prisen - min datter skal have det der er bedst for hende.

Dog så jeg i en test for kort tid siden at Rema1000's bleer er testvindere, så dem har vi prøvet og synes at de er bedre.. Specielt nu hvor hun tisser så meget og sover hele natten igennem. Så er hendes numse ikke fugtig om morgenen og bleen i str 4 er lidt højere end Libero's. Vi havde nemlig nogle uheld engang imellem hvor hun tissede igennem.

Vi har dog købt Libero til lillesøsters ankomst, for hun skal jo skiftes om natten og synes at Libero i de små størrelser er dejlig bløde.
Desuden kan man mor købe dem billigere i Norge, så vi har ikke givet fuld pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.