Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

2babygirls

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

Vi bruger vibelle da de er dejlig økonomiske og holder vores piger tørre.
Men når de har været nyfødte er pampers at foretrække.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

2721

Indtil for et halvt år siden brugte jeg konsekvent libero, det var de eneste han ikke tissede igennem i og de sad bedst, men så tog han et spring og de duede pludselig ikke og så kæmpede jeg mig igennem et hav af forskellige mærker og endte med dem fra rema1000, nu er han så vokset et ryk igen og de passe ham ikke mere, så nu må jeg ud og prøve mig frem igen

Anmeld

25. marts 2013

Silas&Mille

Vi bruger Vibelle fra Aldi, fordi de sidder bedst på både Silas og Mille

Anmeld

25. marts 2013

An&Jo

Jeg har stemt de dyre, men jeg mikser faktisk..

Bruger pampers derhjemme og så bruger vi aldis i institutionen.. Hvis ikke vi varierer på den måde så får han rød numse, men ved at vi bruger forskellige mærker så holder numsen sig fri fra rødme hvilket jo er at foretrække

Anmeld

25. marts 2013

female

Vi bruger pampers, da jeg synes de er de bedste. Dels holdt de bedst tæt, da vores datter var hel lille. Dels er de tyndere end de billige, som jeg har set. Mit ressonement er, at jeg selv hader at have bind på, når det er den tid på måneden, og når jeg har bind på, kan jeg tydeligt mærke forskel på, om det er tynde (og dyre) bind, eller tykke (og billige). Når min datter har sin ble på 24-7, vil jeg ikke gå på kompromis med komforten.

Anmeld

25. marts 2013

Fenja09

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Vi brugte Libero da vores datter var spæd, derefter gik vi over til Pampers og vi har prøvet de billige fra f.eks Rema og de levede ikke op til det en ble skal i vores verden. Så tilbage til Pampers og dem bruger hun også idag. Vi tænker ikke over det som dyre bleer, men som de bleer der passer vores datter bedst.

/Fenja

Anmeld

25. marts 2013

Clisolka

Jeg køber Libero til min datter - det er de eneste der fungerer for hende  Jeg har prøvet Aldis og dem kan hun desværre ikke tåle. De sad ellers godt på hende, men hun slår ud i hele bleområdet af dem. Jeg har hverken en Lidl, Rema, Kiwi eller Fakta i nærheden, så det er begrænset hvad jeg kan afprøve 

Anmeld

25. marts 2013

Francisca

Sørens skriver:

Jeg brugte libero i starten så brugte vi pampers da jeg fandt den ekstremt billigt og derfor købte et helt lager. Så prøvede jeg dem fra Lidl og de er super gode!!! Og nu har jeg fundet nogle i kiwi som er fra grøn balance de er svane mærket og astma allergi mærket giver 60kr for 56 bleer og de super gode!! 

Anmeld

25. marts 2013

Balinus

Vi har kun brugt Änglamarks bleer - men det er jo kun som back up ble, da vores datter har brugt potte siden hun var 7 uger.

Anmeld

25. marts 2013

MIWULA

Vi bruger rema1000 s bleer de er nemlig billige men også bedst i test. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.