Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

LinLin

Køber altid libero eller pampers - men kun på tilbud, så jeg ved ikke om det hører under de dyre eller billige, for jeg tror ikke der er meget forskel når vi udelukkende køber de der "storkøbstilbud" i Bilka

Lige nu har han faktisk huggies fordi vi manglede akut og de kun kostede 40 kr for en stor pakke

Har prøvet nogle af discountbutikkernes men synes ikke de sad godt + mine drenge har tisset udenfor, så dem har vi droppet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Lenea

Vi bruger Lidl's.. De har indtil nu været dem som fungere bedst herhjemme (de sidder perfekt og holder på sagerne). Vi har prøvet aldis som vi også var glade for, liberos, änglemarks, rema1000. 

Men indtil nu er det lidls der er bedst

Anmeld

25. marts 2013

Tumling<3

Vi bruger kun Libero, men altid på tilbud, så de ikke er meget dyrere end de billigere mærker. Vi har prøvet mange andre mærker, men elastikken i ryggen på Libero holder alt inde, hvorimod andre mærker gaber meget.

Anmeld

25. marts 2013

modesty

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

De billige er jo svanemærkede (lige på nær Vibelle), så det giver ikke mening at købe de dyre på grund af allergi.

Anmeld

25. marts 2013

modesty

LuLy skriver:

Jeg har stemt billige mærker, men køber faktisk oftest Änglamarks bleer, og engang imellem dem fra Aldi. Men køber aldrig Libero eller Pampers. Synes de er alt for tynde og papirsagtige, når man først har prøvet dem fra änglamark som jeg synes er super lækre. Meeen, om de er billige, det ved jeg nu ikke helt

Brugte Libero da hun var helt lille, mest fordi vi fik en masse foræret og fordi det var dem de havde på hospitalet. Så det var de første vi prøvede. Men oplevede tit at hun tissede op af ryggen på sig selv og afføringen sivede igennem og ud på benet. Så jeg var bestemt ikke imponeret

Änglamark er et dyrt mærke. 

Anmeld

25. marts 2013

modesty

Vi bruger Pusletid fra Fakta. Har prøvet Rema1000's, Aldis, Libero (som er den eneste ble min dreng har fået rød numse af - og tissede ved siden af), Änglamark og dem fra Spar (Økologisk Balance tror jeg nok). 

Pusletid synes jeg er de bedste - og de er billige.

Anmeld

25. marts 2013

VIPpigen

Efter Lilje begyndte at kravle og bevæge sig mere, så gik vi over til pampers. Simpelthen fordi de er tyndere og bevægelsesfriheden er så meget større -IMO- nu er de blevet endnu tyndere og bedre. Ellers har vi brugt de billige vi kunne købe i aldi, eller har fået fra abena

Anmeld

25. marts 2013

Maja88

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Vi køber libero til 65-70kr pakken i tyskland.. køber dem fordi hun ikke kan tåle andre

Anmeld

25. marts 2013

lycly

modesty skriver:

Änglamark er et dyrt mærke. 

Ja, men jeg synes alligevel ikke man helt kan sammenligne det med Libero og Pampers som jeg personligt synes er bleer af dårlig kvalitet, og prisen er ren og skær for mærkets skyld Derfor ville jeg ikke stemme dyre mærker

Anmeld

25. marts 2013

frk andreasen

da alle mine børn var spæd og brugte nr 1 i bleer har det været pampers bleer. grundet at der ik var nogle af de billige bleer i nr 1 der har levet op til min forventninger, sys nu heller ik pampers er de bedste men helt klart bedre end rema`s bleer som er så firkantede og stive derefter er jeg gået over til aldis bleer og i slutningen aldis bukseebleer. til natten. grunden til mine har brugt pampers istedet for libero er simpelthen fordi de har fået ble eksem af det og deres numse har været så rød at den begyndte at bløde. har osse ind imellem købt  de større str (3 og opefter af rema 1000 bleer og buksebleerne i lidel .. men er altid vent tilbage til aldi bleerne
knus tanja
mor til 3 skønne unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.