Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Miss BananaHammock

Køber libero da de bare fungere bedst og de andre sidder rigtig dårligt på ham. Mht prisen så er libero ikke meget dyre end rema's når man køber trippleboks i Bilka på tilbud. Ihvertfald ikke endnu :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Hvem?

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

Her bruges kun Pampers, har to blebørn - vi har prøvet andre mærker, men de kan slet ikke samlignes med Pampers og deres er tynde men holder det hele inde, jeg ville ikke selv bryde mig om at have en stor tyk ble på, som f.eks. Rema's

Så jeg holder mig til Pampers og køber mega mange pakker, når der er 2 for 150 kr

Så, det er jo egentlig ikke så dyrt alligevel

Anmeld

25. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt blankt, da vi køber de mærker der passer bedst til vores baby.

Ved dem begge har vi starte med libero, som har været gode de første par mdr. Så har vi brugt pampers i en str. Da de så heller ik holdte tæt mere, gik vi ved thea over til vibel fra aldi. Med alberte bruger vi dem fra rema, fordi de er bedst til hende.

Så her har vi vist prøvet de fleste mærker!  Vh stine

Anmeld

25. marts 2013

Lunae

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

Vi køber "dyre" bleer, men kun på bud! Vi har prøvet lidt af hvert og fandt frem til at änglamarks bleer var bedst til vores datter. Vi køber dem dog kun når de er på bud!

Anmeld

25. marts 2013

Guldimaven

min søn bruger pampers, fordi min erfaring siger mig de sidder allerbedst på ham.. Har prøvet nogle forskellige.. Billige som dyre, men er altid vendt tilbage til pampers. 

Anmeld

25. marts 2013

B&J

vi bruger aldi, det var nogle her inde der rådet mig til fordi daniel ble lugtede så meget af tis i libero.... så prøvede vi dem fra aldi og de er fantastiske

Anmeld

25. marts 2013

Hailiesmom11

Vi bruger KUN libero det er dem der sidder godt på vores datter og de suger godt.. vi bruger gerne de ekstra penge på de dyre fordi vi generelt synes kvaliteten er bedre...

Anmeld

25. marts 2013

Lise

Vi køber altid Libero. Vi har prøvet forskellige andre, billige, mærker, men det har altid resulteret i tisvåde bukser Libero holder på det hele, er vores erfaring. Men vi køber dem naturligvis ikke til fuld pris, men gerne triplebokse i Bilka. 

Anmeld

25. marts 2013

Timmner

Min søn bruger bleer fra rema 1000

Anmeld

25. marts 2013

Maja_4000

Vi bruger dem fra lidl, rema eller kiwi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.