Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke bleer køber du/I ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.365 visninger
89 svar
24 synes godt om
25. marts 2013

Sørens

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

M (:

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Vi bruger de billige fra Rema1000, selvom vi egentlig bedst kan lide dem fra Libero - jeg er dog for nærrig til at give næsten dobbelt pris pr. stk, for de er ikke dobbelt så gode som de billige..

Vi overvejer ikke at bruge pampers, da vores lille mand ikke kan "tåle dem" - de klisterer fast til hans hud på en uhensigtsmæssig måde..

Anmeld

25. marts 2013

Sørens

Slet ingen der vil fortælle hvorfor de bruger de dyre?

Anmeld

25. marts 2013

lycly

Jeg har stemt billige mærker, men køber faktisk oftest Änglamarks bleer, og engang imellem dem fra Aldi. Men køber aldrig Libero eller Pampers. Synes de er alt for tynde og papirsagtige, når man først har prøvet dem fra änglamark som jeg synes er super lækre. Meeen, om de er billige, det ved jeg nu ikke helt

Brugte Libero da hun var helt lille, mest fordi vi fik en masse foræret og fordi det var dem de havde på hospitalet. Så det var de første vi prøvede. Men oplevede tit at hun tissede op af ryggen på sig selv og afføringen sivede igennem og ud på benet. Så jeg var bestemt ikke imponeret

Anmeld

25. marts 2013

Noahmor

Sørens skriver:

Vi bruger Pampers og så køber vi når de har tilbud i Bilka. Vi køber så også fire kasser bleer af gangen, så vi har til lang tid. 

Anmeld

25. marts 2013

Fuglemor

Vi bruger libero da vores ikke kan tåle de andre mærker

Anmeld

25. marts 2013

Benjamins'mor

Køber som regelt de dyre (de er ofte på tilbud) da det er de eneste der ikke skarver min søn.

Anmeld

25. marts 2013

L&V

Jeg har stemt blankt da vi bruger begge dele.. Libero up n go her hjemme og alm aldi bleer i dp..

Anmeld

25. marts 2013

Isabella_mor

jeg køber Änglamark de koster 79 kr for 55 stk i superbrugsen... 

og vi kan også godt lide dem fra Rema 1000, men vi handler der ikke så tit... 

Anmeld

25. marts 2013

K&S

Sørens skriver:

Vi bruger Aldi's 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.