Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi brugte Libero og købte altid på tilbud i Bilka. 1 kasser bleer med 3 pakker til max 259 kr. Det synes jeg bestemt ikke var dyrt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

optimistmor

Jeg brugte libero i starten så brugte vi pampers da jeg fandt den ekstremt billigt og derfor købte et helt lager. Så prøvede jeg dem fra Lidl og de er super gode!!! Og nu har jeg fundet nogle i kiwi som er fra grøn balance de er svane mærket og astma allergi mærket giver 60kr for 56 bleer og de super gode!! 

har du kort til kiwi. giver de også hver 4 gratis i disse(grøn balance) bleer!

Anmeld

26. marts 2013

Francisca

optimistmor skriver:

har du kort til kiwi. giver de også hver 4 gratis i disse(grøn balance) bleer!

Troede kun det galdt libero?

Anmeld

26. marts 2013

khaleesi

Jeg køber de dyre. Hvis der er noget jeg ikke spare på så er det bleer. Det er jo noget de har på 24/7, så de skal være så gode som muligt.

Anmeld

26. marts 2013

optimistmor

Francisca skriver:

Troede kun det galdt libero?

jeg bor i frederikshavn og her var det ekspedienten der spurgte om jeg havde kort til bleerne, herudfra erfarede jeg det  derkom lige en 4de pakke med gratis.  men husk at få fornyet dit kort til de nye hihi(det gør de i forretningen for dig)

Anmeld

26. marts 2013

Francisca

optimistmor skriver:

jeg bor i frederikshavn og her var det ekspedienten der spurgte om jeg havde kort til bleerne, herudfra erfarede jeg det  derkom lige en 4de pakke med gratis.  men husk at få fornyet dit kort til de nye hihi(det gør de i forretningen for dig)

Det må jeg da lige få gjort hehe 

tak fordi du sagde det 

Anmeld

26. marts 2013

Kay

vi bruger dem fra aldi... elna blev rød af libero, pambers og dem fra lidel... dem fra rema skidder hun igennem    så vi holder os til dem fra aldi 

Anmeld

26. marts 2013

BABYPIGEnr4

Desværre er Liberos kvalitet faldet mærkbart de sidste par år. Min datter på 18 mdr. havde det ene tisselæk efter det andet hver dag, så da jeg så REMA1000 bleer havde vundet test, så prøvede vi dem. Nu bruger hele min dagplejes børn bleerne. De koster 54 kr. for 50 bleer str. 4.

Venligst Helle

se de glade blebørn på www.slangerupdagpleje.dk

Anmeld

26. marts 2013

Faith

khaleesi skriver:

Jeg køber de dyre. Hvis der er noget jeg ikke spare på så er det bleer. Det er jo noget de har på 24/7, så de skal være så gode som muligt.

Pris har ikke nødvendigvis noget med kvalitet at gøre

Anmeld

26. marts 2013

Mamalou

Min søns mås bliver ikke lykkeligere af en dyrere ble 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.