Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

GUSO

Vi bruger kun libero, har altid brugt dem til Sofie ( efter at have prøvet en masse forskellige og ingen sad så godt som libero) og nu bruger Albert også dem, køber altid i kasser i Bilka og så koster de ca det samme som de billigere mærker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

raca

khaleesi skriver:

Jeg køber de dyre. Hvis der er noget jeg ikke spare på så er det bleer. Det er jo noget de har på 24/7, så de skal være så gode som muligt.

så vil jeg da anbefale du køber stofbleer det er de bedste bleer du kan få hvis du tænker på kemi..

og ellers angelmark eller økologiske bleer gerne uden sorb.

libero, papers, remas osv er kun deklereret i samarbejde med astma og alergi forbundet.. dette betyder ikke at de er fri for alergi fremkaldende stoffer, bare at det står på pakke, hvad der er i.

Anmeld

27. marts 2013

modesty

Jeg køber de dyre. Hvis der er noget jeg ikke spare på så er det bleer. Det er jo noget de har på 24/7, så de skal være så gode som muligt.

Hvad får dig til at tro at de dyre er bedre?

Anmeld

27. marts 2013

modesty

så vil jeg da anbefale du køber stofbleer det er de bedste bleer du kan få hvis du tænker på kemi..

og ellers angelmark eller økologiske bleer gerne uden sorb.

libero, papers, remas osv er kun deklereret i samarbejde med astma og alergi forbundet.. dette betyder ikke at de er fri for alergi fremkaldende stoffer, bare at det står på pakke, hvad der er i.

Libero, Remas og mange andre (også billige) mærker er svanemærkede. Fuldstændig ligesom Änglamark.

http://bleer-paa-tilbud.dk/svanem%C3%A6rkede-bleer

Anmeld

27. marts 2013

Tvillingemor80

Jeg har prøvet rigtig mange bleer til pigerne (både dyre og billige) - men jeg synes altså de bedste er dem fra Rema1000. De dårligeste dem fra lidl (de er simpelthen for tykke til min smag og jeg synes ikke de suger så godt)..

Udover det synes jeg at jeg har oplevet at libero/pampers lugter af "kemi" når man åbner sådan en ny pakke ..

Anmeld

5. april 2013

lucas<3

Jeg køber libero fordi de sidder bedst på Lucas.

Dem har han brugt siden han blev født 

dem fra Aldi sidder ikke særlig godt plugan. 

Pambers (staves) dem tisser han igennem. 

Anmeld

5. april 2013

Dididid

Noahmor skriver:

Vi bruger Pampers og så køber vi når de har tilbud i Bilka. Vi køber så også fire kasser bleer af gangen, så vi har til lang tid. 

Det er måske ikke smart når barnet pludselig vokser og så er der ene af bleer som ikke kan bruges. Kun et godt råd

Anmeld

5. april 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

de første 4,5 mdr af min søns liv købte vi Libero bleer i kiwi minipris, hvor hver 4. pakke var gratis.

Så gik vi over til stofbleer, fordi han blev rød af engangsbleerne og jeg undersøgte en del om bleer og fandt ud af der er alt mulig grimt kemi i bleerne også selvom de er astma allergi mærket og svanemærket.

min søn smed bleen om dagen 100% da han var 1år og 7mdr og om natten har vi engangsbleer på ham, men det overvejer vi snart at droppe og bruge stof igen, da der ingen bleer er der kan holde ham tør om natten.

Efter vi gik over til stof bleer har vi købt de billige astma allergi og svane mærket bleer fra rema1000, fakta og kvickly, til natbrug, da der ikke er nogen forskel i bletykkelsen og sugeevnen (vi kan ikke mærke nogen forskel) men som sagt overvejer vi kraftigt at skifte til stof tl natbrug, da han bliver rød bagi og får tør hud på ballerne af bleerne.

Anmeld

5. april 2013

Kløver

Vi bruger hovedsageligt libero, ellers pambers

Jeg ønskede at bruge aldis, da de er fine, og til min søn købte vi os næsten fattige i stort set alle bletyper i en radius af 30 km men alle sammen gav udslet på min søn, han kunne åbenbart kun tåle pambers og libero, da min datter blev født købte jeg aldis til dem begge, igen kunne min søn ikke tåle dem, min datter var lidt bedre, men så skulke jeg konstant tælle bleer, og det blev bare for besværligt, for at undgå den røde numse, så nu køber vi libero i kiwi hvor vi får hver 4 pakke gratis

Anmeld

5. april 2013

Noahmor

Frier8 skriver:

Det er måske ikke smart når barnet pludselig vokser og så er der ene af bleer som ikke kan bruges. Kun et godt råd

Det har nu ikke været problem endnu. Men tak for omtanken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.