Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

Miin'Baby'Mus

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

Jeg har prøvet nogle forskellige mærker, både Pampers, Libero, Aldi's og Rema's - jeg brød mig hverken om Rema's, Libero's eller Pampers's, men har desværre været nødt til at kassere Aldi's da min datter ikke kan tåle dem, hun får en masse røde knopper af dem 

Så nu er jeg ovre i Libero's igen, men jeg syntes de lugter, jeg syntes hurtigt man kun lugte den mindste tissetår og bleen bliver hurtig tung og træls. Skifter min datter mindst hver 4. time + det løse og alligevel er det som om hun konstant tisser igennem, bleerne føles så træls og det problem havde jeg ikke med Aldi's  

Nogle der kender nogle gode mærker ud over Rema's, Libero og pampers?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Sørens

WAUW! Tak for alle svarene! Nu er jeg blevet lidt klogere på hvorfor nogle køber billigt og andre dyrt og kan konkludere at det som så meget andet mest handler om at alle børn 0g forældre er forskellige! Og gudskelov for det!

til jer allesammen og jeres dejlige unger!

Anmeld

26. marts 2013

Miss Church

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Vi køber libero. Vi har prøvet dem fra rema1000, men synes ikke, at de sidder godt på pigerne. Vil dog prøve nogle forskellige mærker, men lige nu er libero favorit

Anmeld

26. marts 2013

EmmaKathrine

Sørens skriver:

Har helt fra starten brugt de allergivenlige :-) 

- men da han blev så stor at de blev til buksebleer gik vi over på libero! :-) 

Har prøvet pampers og synes bare de er så DÅRLIGE!

Anmeld

26. marts 2013

Chris86

Vi brugte i starten libero - hver 4 pakke gratis og så købte vi en del i tyskland...
Nu bruger vi det billige mærke fra kiwi, ka ik huske navnet.. Men de virker og er svanemærket!

Anmeld

26. marts 2013

ano14316

Vi bruger Libero. 

Det er fordi de simpelthen sidder bedre på Magnus.. Da han var mindre brugte vi Rema 1000 men da vi kom i str. 4 sad de ikke så godt mere og i str 5 gik vi over til libero, da der var for mange uheld med remas. Så bruger vi pambers baby dry om natten, da han ellers tisser igennem. Det irritere mig lidt at vi er nød til at bruge pampers da de ikke er svanemærket og astma og allergi mærket, men det betyder også noget at han ellers vågner våd hver morgen. 

Jeg køber dem i Bilka når de er på tilbud 3 pk for 200-220, så er de ikke såååå meget dyrere

Anmeld

26. marts 2013

wmillapigenw

Sørens skriver:

min søn har fra helt lille af altid tisset igennem libero og de andre dyre mærker bleer. jeg har brugt aldi indtil her da han var godt og vel 11 måneder.

Anmeld

26. marts 2013

optimistmor

jeg vælger ikke at stemme, men istedet smide en kommentar. 

Hos os bruger min søn libero, ænglamark(kan ikke finde ud af a med tablet), og grøn balance (til trods for den blå markør ikke fungerer i bleerne)

vi har brugt aldi også, men jeg synes ikke længere de sidder godt på min dreng.

vi bruger ikke pampers da han væder igennem om natten, ligeså gælder helen harper bleer. men har brugt pampers i dagtimer da min dreng brugte 3-4str. da disse kunne fåes billigere end aldi bleer

vi bruger ikke rema1000 da de ikke lukker tæt og sidder ubehageligt på min dreng. 

og vi bruger ikke fakta eget mærke samt de billige fra føtex, da de giver min søn rød numse som svier!

desuden synes jeg huggies er gode trods de er tynde og meget dyre! men de er også meget store i str...

Anmeld

26. marts 2013

optimistmor

Chris86 skriver:

Vi brugte i starten libero - hver 4 pakke gratis og så købte vi en del i tyskland...
Nu bruger vi det billige mærke fra kiwi, ka ik huske navnet.. Men de virker og er svanemærket!

grøn balance?

Anmeld

26. marts 2013

Livsmor

Har stemt de dyre, men køber dem på bud.

Har brugt Aldi, men syntes ikke de sidder så godt på hende mere. Det samme var gældende med den store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.