Er lidt nysgerrig! "version 2" ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

Francisca

khaleesi skriver:

Jeg køber de dyre. Hvis der er noget jeg ikke spare på så er det bleer. Det er jo noget de har på 24/7, så de skal være så gode som muligt.

Libero og pampers er ikke bedre end Lidl og kiwi osv.  de ikke mærket som mange andre bleer er med svanemærket astma allergi mærket. 

Så sådan kan man ikke stille det op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Laulund87

khaleesi skriver:

Jeg køber de dyre. Hvis der er noget jeg ikke spare på så er det bleer. Det er jo noget de har på 24/7, så de skal være så gode som muligt.

Hvad hvis dit barn tissede igennem/blev rød af de dyre bleer? Ville du så stadig mene de er bedre end de billige og bruge dem? Det håber jeg da ikke

Anmeld

26. marts 2013

Faith

Jeg tror jeg har prøvet alle bleer der findes til mine 3 børn. Jeg vender altid tilbage til Remas.

Anmeld

26. marts 2013

Laulund87

Faith skriver:

Jeg tror jeg har prøvet alle bleer der findes til mine 3 børn. Jeg vender altid tilbage til Remas.

Det samme her Eller nu bruger Maria kun natble

Anmeld

26. marts 2013

khaleesi

Francisca skriver:

Libero og pampers er ikke bedre end Lidl og kiwi osv.  de ikke mærket som mange andre bleer er med svanemærket astma allergi mærket. 

Så sådan kan man ikke stille det op 

Min søn tisser desværre igennem alt andet end Pampers.. så for mig er de det bedste for ham.

Anmeld

26. marts 2013

khaleesi

Laulund87 skriver:

Hvad hvis dit barn tissede igennem/blev rød af de dyre bleer? Ville du så stadig mene de er bedre end de billige og bruge dem? Det håber jeg da ikke

Som du kan se, skriver jeg "de skal være så gode som muligt". Hvis mærket ikke lever op til mine krav så skifter jeg selvfølgelig.

Anmeld

26. marts 2013

merethe

Profilbillede for merethe
Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

Vi køber libero til Mie da de sidder best på hende. Vi Køber dem altid når de er på tilbud. 

Anmeld

26. marts 2013

BellaT

Sørens skriver:

Har gået og tænkt på hvem det mon er der bruger de dyre mærker i bleer som f.eks libero. Mest fordi jeg selv synes at Aldis billige mærke er helt fortrinligt!

Så tænkte jeg ville lave en afstemning og du/I er velkomne til at fortælle hvorfor i bruger eller ikke bruger de dyre mærker!

Tænker nogle måske havde valgt de dyre pga allergi eller lignende?

Jeg køber Pampers eller Libero. Helst Pampers.

Ved godt at mange sværger til Aldis Vibelle-bleer, men de er noget skrammel. Børn tisser igennem dem eller udenom dem, i langt højere grad end ved nogen andre bleer. (Jeg er professionel bleskifter, så taler af erfaring.) Har hørt at Vibelle og Libero er fra samme fabrikant? Synes det lyder mærkeligt hvis der skulle være så stor forskel på kvaliteten, hvis det rent faktisk er samme ble. Men ved det ikke.

Har flere gange oplevet at der mangler tape på flere af bleerne, hvis man har fået foretaget et panikkøb af billige bleer.

Så ja tak til de lidt dyrere bleer her.

Anmeld

27. marts 2013

Chris86

optimistmor skriver:

grøn balance?

nemmerlig

Anmeld

27. marts 2013

raca

Stofbleer.. som udgangspunkt..

og ellers angelmark..eller de billige fra lidl...

ej nu er det ved at være noget tid siden mine var så små. pampers har ingen af dem kunne tåle. ligsom vådservitter ol var total ubrugeligt, med mindre vi ville havde en kogrød numse.

jeg er ikke vild med alt det skrammel der er i papirsbleerne.. at de suger så godt og holder tisset indkaplset i det der gele stas. skyldes udelukkenden et virkelig skummelt produkt, så derfor valgte vi genbrugsbleer i stof.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.