Mumto3 skriver:
Jeg har tre børn, og de var alle store ved fødslen. I dag er de 4 år,6år og 8 år. NU synes jeg at de er de smukkeste og mest vidunderlige børn på denne jord. Det er de!!!
men det var de altså ikke som baby, undskyld til alle jer derude som mener at man som mor bare synes at ens egen baby er skøn og smuk og en lille baby! Selv når jeg i dag ser billeder af mine børn som babyer bliver jeg overrasket over at de var store. Jeg fødikkke babyer men børn. Det var pisse irriterende at gå ud med en baby på 14 dage, og skulle købe tøj og ekspedienten i butikken så ikke tror på at mit barn er 14 dag, for alle kan da se at han må være mindst 2 mdr. Gammel.
ja, jeg er ked af ikke at have haft en lille lækker baby, men det et mit lod her i livet. Al jeres snak om 'fødselsdepression' osv kan I godt pakke langt væk. Det har intet med det at gøre, og jeg kan slet ikke følge jer i at trådstarter skal snakke med jordmoder eller læge om det. Jeg kan slet ikke se hvorfor der skulle velære noget i vejen med at ønske sig en lille lækker baby? Det er da et meget naturligt ønske, særligt når man er gravid. Og nu er det jo sådan at nogle babyer er større end andre babyer, og så er det at vi er nogle mødre der ønsker os små børn. Andre har ønsker om et bestemt køn.
Tusind tak for en der endelig forstår !
Jeg synes også det lyder voldsomt med fødselsdepression osv. Jeg var selv en lille baby, alle jeg kender har født små babyer.
Min venindes lille bitte baby var så lille og fin. Alle troede hun var yndre end hun var, folk faldt i svime på stribe da hun viste hende frem som nyfødt. Hun fejlede altså intet heller ikke selovm hun "ikke havde noget at stå imod med"
Jeg ønsker mig en lille baby på måske 2500-3000 g, og så selvfølgelig at den er sund og rask
Synes ikke det er fair at nogle af svarene nærmest bliver til alle ulemperne ved at få en lille skravl. At babyer da SKAL have elastikker osv. De behøver de bestemt ikke, jeg synes ikke det er charmerende
Anmeld