Anonym skriver:
Er du bedre end mig når du går i den modsatte grøft og siger at tynde babyer ikke er kønne?
Tænkte nok det skulle blive en tråd hvor den der fødte tykke børn ville være nedladende overfor dem der føder små bitte babyer.
Jeg syntes bestemt ikke at der er nogen der er nedladende i deres kommentarer...
Jeg tror mere at nogle ( incl. mig selv) er lidt rystede over din tråd... Altså dine kommentarer om at du vil blive flov over en baby med elastikker, skærer mig i hjertet. Hvis ikke der skal mere til at vælte din verden, så får du et langt og hårdt liv som mor, for din baby/dit barn kommer til at gøre mange ting, som vil få dig til at krumme tæer.
At du ønsker en tynd baby, af den simple årsag, at du tror at den vil frembringe mere beundring, får altså mine alarmklokker til at ringe...
Du lyder meget umoden og som om at du kun vil have baby, for opmærksomhedens skyld...
Ja, det er hårdt skrevet... Men jeg er voldsomt provokeret. Seriøst, grow up... Og få snakket med nogen, som kan hjælpe dig med at få rette op på dit syn og dine forventninger til moderskabet.
Anmeld