Jeg er bange for at føde en stor baby ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

gædde/gitte

GUSO skriver:

Ej undskyld men bliver voldsomt provokeret af din udtalelse om at tynde børn ikke er særligt kønne!! Wtf jeg har selv fået 2 små børn 3400 og 2380 ingen af dem har været tykke på noget tidspunkt og jeg vil tillade mig at syntes mine børn er kønne!! TAK hilsen en mor til tynde børn

tror du læser den lige hårdt nok

alle unger er jo søde på hver deres måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Gittemor09

hvor bliver jeg dog ked af det når nogle "ikke kan li" børn der har den forkerte vægt....

Jeg har to børn som er født i hver deres vægtkurve (2940 gr. og 4000 gr.), og jeg elsker dem begge meget højt...

for mig er det simpelthen ikke størrelsen der spiller ind, de kunne veje 10 kg. ved fødsel.... men det er MIT barn, og ingens andres...

puhaaa hvor sådan nogle kommentarer rører mig

Anmeld

22. marts 2013

morethanperfect

GUSO skriver:

Ej undskyld men bliver voldsomt provokeret af din udtalelse om at tynde børn ikke er særligt kønne!! Wtf jeg har selv fået 2 små børn 3400 og 2380 ingen af dem har været tykke på noget tidspunkt og jeg vil tillade mig at syntes mine børn er kønne!! TAK hilsen en mor til tynde børn

Det i orden ..

Man syns altid sine egne børn er skønnest , og mine børn har altid været over gennemsnittet .. Så derfor , syns jeg faktisk at tykkere børn er kønnest ... Det var ikke møntet på nogle .. Selvf. kan tynde børn være ligeså smukke , men jeg holder stadig fast på min mening

Anmeld

22. marts 2013

morethanperfect

gædde/gitte skriver:

tror du læser den lige hårdt nok

alle unger er jo søde på hver deres måde

Præcis

Anmeld

22. marts 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Er du bedre end mig når du går i den modsatte grøft og siger at tynde babyer ikke er kønne?

Tænkte nok det skulle blive en tråd hvor den der fødte tykke børn ville være nedladende overfor dem der føder små bitte babyer.

Læs mit svar til Guso

Anmeld

22. marts 2013

GUSO

morethanperfect skriver:

Det i orden ..

Man syns altid sine egne børn er skønnest , og mine børn har altid været over gennemsnittet .. Så derfor , syns jeg faktisk at tykkere børn er kønnest ... Det var ikke møntet på nogle .. Selvf. kan tynde børn være ligeså smukke , men jeg holder stadig fast på min mening

Altså ved næsten ikke hvad jeg skal mene!! Så mine børn en grimme fordi de er tynde eller ihvertfald ikke har deller og elastikker over det hele, og at jeg syntes de er kønne er kun fordi det er mine egne eller?? Ok så jeg kan ikke synes at nogle tynde er grimme og nogle tykke er grimme det er enten eller og fordi du har "tykke" børn så er de tynde bare grimme fordi man altid syntes ens egne er skønnest?? Ej undskyld mig det er filme noget af en indstilling at have, jeg går fra denne debat med håb om at ikke alle syntes mine "tynde" børn er "ikke kønne".. Over and out.. God påske

Anmeld

22. marts 2013

Elgaard73

Anonym skriver:

Er du bedre end mig når du går i den modsatte grøft og siger at tynde babyer ikke er kønne?

Tænkte nok det skulle blive en tråd hvor den der fødte tykke børn ville være nedladende overfor dem der føder små bitte babyer.

Jeg syntes bestemt ikke at der er nogen der er nedladende i deres kommentarer... 

Jeg tror mere at nogle ( incl. mig selv) er lidt rystede over din tråd... Altså dine kommentarer om at du vil blive flov over en baby med elastikker, skærer mig i hjertet. Hvis ikke der skal mere til at vælte din verden, så får du et langt og hårdt liv som mor, for din baby/dit barn kommer til at gøre mange ting, som vil få dig til at krumme tæer.

At du ønsker en tynd baby, af den simple årsag, at du tror at den vil frembringe mere beundring, får altså mine alarmklokker til at ringe...

Du lyder meget umoden og som om at du kun vil have baby, for opmærksomhedens skyld... 

Ja, det er hårdt skrevet... Men jeg er voldsomt provokeret. Seriøst, grow up... Og få snakket med nogen, som kan hjælpe dig med at få rette op på dit syn og dine forventninger til moderskabet.

Anmeld

22. marts 2013

M&J87

Selvom de vejer 4 kg, så er de små alligevel...

Så tag det roligt, jeg synes lige du reagerer voldsomt nok.

Anmeld

22. marts 2013

Nemesis

jeg har selv fået små børn..min den 3 var kæmpe i mine øjne. hun var 2980 kg og STOR synes jeg. Men jeg have også fået en på hhv 2460kg og en 2180 kg..så hun var jo stor i forhold.

Den aller mindste..ham på 2180 kom ud med dobbelhage. Han var altså færdigbagt men krøbet i vask.

Den første var lang og tynd..og den sidste var tyk!

De to første fik aldrig elastikker og den sidste havde dem kun i et par dage så var de væk og kom ikke igen.

Jeg kan sagtens forstå du gerne vil have baby og kan også godt forstå at du tænker "det er jo et 3 mdrs barn" om en på 4 kg..sådan ER det jo for nogen! Altså nogle har først en på 4 kg når de er 3 mdr, Men når først baby er ude, er det bare en lille bitte en også selvom du er petit.

Du skriver at du er petit. Hvor stor var du selv? hvor stor er og var manden??

Anmeld

22. marts 2013

gædde/gitte

Gittemor09 skriver:

hvor bliver jeg dog ked af det når nogle "ikke kan li" børn der har den forkerte vægt....

Jeg har to børn som er født i hver deres vægtkurve (2940 gr. og 4000 gr.), og jeg elsker dem begge meget højt...

for mig er det simpelthen ikke størrelsen der spiller ind, de kunne veje 10 kg. ved fødsel.... men det er MIT barn, og ingens andres...

puhaaa hvor sådan nogle kommentarer rører mig

du skal ikke blive ked

Du kan jo godt lide dine børn og det er jo ligesom det, den her tråd går ud på.

Ts er bange for at hun ikke vil ku li sit barn, hvis den er "stor"..... og det syntes jeg er en underlig holdning. det er et barn - IKKE en dukke..... kan ikke lade være med at tænke på hvilken reaktion det barn ville få hvis den senere i livet blev lidt småfed....?? Børn har så rigeligt at sloges med her i verdenen, og de skal satme lære at folk har en værdi UDOVER deres kropsbygning...

men jeg syntes bare at små fede propper er lækrest jeg kan også bedst li mænd der er lidt buttet -frem for ranglet. Kan bedst lide runde hunde med flade næser - men har det modsatte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.