tribk skriver:
Jeg forstår din kæreste, i den forstand at sådan har JEG også haft det. Men her var det samtidig også mig der ville have børn. Jeg var på ingen måder skruk, men vidste bare at jeg skulle have børn. Det tætteste på skruk jeg kom, var når jeg var fuld og pladderromantisk
. Og det var også i sådan en situation jeg aftalte med kæresten at p-pillerne skulle ryge. Meeeen jeg trak i land, for så var jeg pludselig ikke klar. Efter et par gange blev jeg enig med mig selv om, at det var for pinligt at jeg blev ved med at sige at nu var det nu, for så at blive ved med at spise p-piller. Så de røg ud til højre, og så lod vi som ingenting. Og nu har vi en søn på halvandet
Jeg tror din kæreste er lige så klar til at få børn, som jeg var. I den forstand at i teorien vil han rigtig gerne, men i realiteten tør han ikke. Og jeg tror aldrig nogensinde han bliver mere klar. Præcis som at jeg aldrig blev klar. Jeg fortrød decideret da jeg blev gravid. De første tre måneder gik jeg og ønskede jeg kunne skrue tiden tilbage, og at alt bare var som før. Vel og mærke uden at jeg på nogen måder overvejede abort. Ligesom en anden i tråden skriver, så var jeg i total panik!! Men en unge skulle jeg altså ha', og panikken drev jo også over, mens maven voksede. Og nu er sønnen jo hele mit liv!!!
Jeg synes din kæreste har råbt "ulven kommer", flere gange end rimeligt er, og jeg synes du skal sætte ham stolen for døren. Og det synes jeg fordi i har været sammen i så mange år!!
Jeg ville sige til ham at fra den og den dato kommer de der kondomer ikke i nærheden af din krop. Han kan få alt det sex han har lyst til
, men det bliver uden beskyttelse. Basta! Og så snakker i ikke mere om det.
Enig og rigtig godt skrevet!
Jeg gik også i panik! Og vi har endda været i behandling! Det skal dog lige siges, at vi slet ikke har prøvet selv, så det var faktisk mere eller mindre en læge der tog beslutningen for os

troede egentlig bare vi skulle have min cyklus i gang efter jeg havde været i kunstig overgangsalder! Men så sagde lægen, ja og l vil gerne have et barn, det må vi se at gøre noget ved! Kæresten og jeg kigge på hinanden og sagde ja, det ville vi gerne

det ville vi også, troede bare vi selv skulle prøve først, men det skulle vi så ikke

Og da de ringede at blodprøven var positiv var jeg ovenud lykkelig, og så gik jeg lidt i panik, og det er jeg stadig... Der er 6 uger til jeg skal føde og glæder mig, men er sgu da lidt nervøs for, om vi kan finde ud af det her

men mon ikke det går, man skal vel være lidt panisk indtil man holder den lille guldklump i armene