Anna111 skriver:
Jeg forstår dig virkelig godt JEG HADER NÅR FOLK KOMMER MED DEN ORK DU HAR MASSER AD TID ENDNU DU ER JO STADIG UNG. For vis man føler sig klar og gerne vil være ung mor er det pisse træls at høre på hver gang
Jeg er selv 20år og min kæreste er gået med til pb vi har så prøvet 1 1/2år nu med en sa for et halvt år siden så vi prøver stadig og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre vis min kæreste ikke ville det må være ekstram hårdt at år efter år går og han stadig ikke bliver klar.
Vil råde dig til slet ikke at snakke med ham om baby heller ikke vis der er nogen der bliver gravid selv om det er sinsyg svært og så tag den op om pracis 2mdr igen. Min kæreste gider heller ikke snakke om det hele tiden først når jeg bliver gravid. Og jeg kommer ofte til at sige noget om baby
fordi jeg simpelt hend ikke kan holde min kæft. Men se om det måske ikke kan lade sig gøre for dig i 2mdr med tanken i hovedet om at så bliver han nok klar for tror for mænd går der længer tid inden de bliver klar vis man bare nævner ordet baby men held og lykke her fra håber snart han bliver klar 
(og ved hpv vacinen skal der gå 3mdr efter den sidste prøjte inden man må blive gravide da der er stor chance for spontan abort da den fjerne fremmede celler fra kroppen ) jeg fik min da jeg ikke viste jeg var gravid og det endte i en spontan abort
Ja, præcis .. Der er jo ikke en facit på hvornår man er for gammel eller for ung, DET er jo meget individuelt.. Så, ja det er møg irriterende at høre på!
Årh, er ked af at høre du fik en spontan abort.. Virkelig frygteligt også fordi du fik vaccinen :/ Håber snart storken banker på jeres dør igen.
Ja, snart 2 år har jeg været skruk og min cyklus er MEGET svingende, så jeg tror at der vil gå lang tid, før jeg blir gravid, så det spiller jo også en rolle, at jeg gerne vil igang NU!
Okay, vidste ikke at der skulle gå 3 mdr., fra sidste indsprøjtning til man må blive gravid - det har min læge ikke nævnt noget om!
Men altså, vi må se hvad tiden bringer!
Anmeld