Tror aldrig vi kommer videre mht. PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Miss-86

Anna111 skriver:

Jeg forstår dig virkelig godt JEG HADER NÅR FOLK KOMMER MED DEN ORK DU HAR MASSER AD TID ENDNU DU ER JO STADIG UNG. For vis man føler sig klar og gerne vil være ung mor er det pisse træls at høre på hver gang
Jeg er selv 20år og min kæreste er gået med til pb vi har så prøvet 1 1/2år nu med en sa for et halvt år siden så vi prøver stadig og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre vis min kæreste ikke ville det må være ekstram hårdt at år efter år går og han stadig ikke bliver klar.
Vil råde dig til slet ikke at snakke med ham om baby heller ikke vis der er nogen der bliver gravid selv om det er sinsyg svært og så tag den op om pracis 2mdr igen. Min kæreste gider heller ikke snakke om det hele tiden først når jeg bliver gravid. Og jeg kommer ofte til at sige noget om baby fordi jeg simpelt hend ikke kan holde min kæft. Men se om det måske ikke kan lade sig gøre for dig i 2mdr med tanken i hovedet om at så bliver han nok klar for tror for mænd går der længer tid inden de bliver klar vis man bare nævner ordet baby men held og lykke her fra håber snart han bliver klar

(og ved hpv vacinen skal der gå 3mdr efter den sidste prøjte inden man må blive gravide da der er stor chance for spontan abort da den fjerne fremmede celler fra kroppen ) jeg fik min da jeg ikke viste jeg var gravid og det endte i en spontan abort

Ja, præcis .. Der er jo ikke en facit på hvornår man er for gammel eller for ung, DET er jo meget individuelt.. Så, ja det er møg irriterende at høre på!

Årh, er ked af at høre du fik en spontan abort.. Virkelig frygteligt også fordi du fik vaccinen :/ Håber snart storken banker på jeres dør igen.

Ja, snart 2 år har jeg været skruk og min cyklus er MEGET svingende, så jeg tror at der vil gå lang tid, før jeg blir gravid, så det spiller jo også en rolle, at jeg gerne vil igang NU!

Okay, vidste ikke at der skulle gå 3 mdr., fra sidste indsprøjtning til man må blive gravid - det har min læge ikke nævnt noget om!
Men altså, vi må se hvad tiden bringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

2013anonym

Anna111 skriver:

Jeg forstår dig virkelig godt JEG HADER NÅR FOLK KOMMER MED DEN ORK DU HAR MASSER AD TID ENDNU DU ER JO STADIG UNG. For vis man føler sig klar og gerne vil være ung mor er det pisse træls at høre på hver gang
Jeg er selv 20år og min kæreste er gået med til pb vi har så prøvet 1 1/2år nu med en sa for et halvt år siden så vi prøver stadig og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre vis min kæreste ikke ville det må være ekstram hårdt at år efter år går og han stadig ikke bliver klar.
Vil råde dig til slet ikke at snakke med ham om baby heller ikke vis der er nogen der bliver gravid selv om det er sinsyg svært og så tag den op om pracis 2mdr igen. Min kæreste gider heller ikke snakke om det hele tiden først når jeg bliver gravid. Og jeg kommer ofte til at sige noget om baby fordi jeg simpelt hend ikke kan holde min kæft. Men se om det måske ikke kan lade sig gøre for dig i 2mdr med tanken i hovedet om at så bliver han nok klar for tror for mænd går der længer tid inden de bliver klar vis man bare nævner ordet baby men held og lykke her fra håber snart han bliver klar

(og ved hpv vacinen skal der gå 3mdr efter den sidste prøjte inden man må blive gravide da der er stor chance for spontan abort da den fjerne fremmede celler fra kroppen ) jeg fik min da jeg ikke viste jeg var gravid og det endte i en spontan abort

Bare lige en kommentar i forhold til graviditet efter sidste vaccine. Så er der åbenbart delte meninger.mener der har Været en debat oppe Før, hvor de fleste mente man kunne gå igang lige efter. Det har min læge også sagt. :-)

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

B&J skriver:

nemlig, vi vil føle det vil blive en pligt, men kan godt forstå du vil når det hele ikke lige er som det vil være... men ja vent til du har fået den HPV også læste jeg lige der skal gå 3 mdr ekstra men vent der til med at nævne noget eller noget som helst også tag den der igen og få snakket rigtig godt omkring det, fortæl ham virkelig du godt forstår det hele og vist ham trykhed og det hele på den måde....

så håber jeg af hele mit hjerte at han syntes i skal prøve

Årh, ja det fik jeg også lige af vide af en anden der skrev her.
Jeg skal have min vaccine starten af april, dvs. til Juli må vi prøve, så kan jeg give ham lidt længere tid, til at tænke over det hele.
Men hvor ØV, at der skal gå 3 mdr. yderligere, det vidste jeg så ikke. Øv altså!

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Bare lige en kommentar i forhold til graviditet efter sidste vaccine. Så er der åbenbart delte meninger.mener der har Været en debat oppe Før, hvor de fleste mente man kunne gå igang lige efter. Det har min læge også sagt. :-)

Ja, det er også hvad jeg har fået at vide ..

Anmeld

18. marts 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Årh, ja det fik jeg også lige af vide af en anden der skrev her.
Jeg skal have min vaccine starten af april, dvs. til Juli må vi prøve, så kan jeg give ham lidt længere tid, til at tænke over det hele.
Men hvor ØV, at der skal gå 3 mdr. yderligere, det vidste jeg så ikke. Øv altså!

ja det er godt nok noget MØG!, men så får din mand jo mere tænke tid som mange skriver også håber jeg bare han er så klar. men jeg tvivler lidt, men tror man skal logge ham lidt ud i det

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

B&J skriver:

ja det er godt nok noget MØG!, men så får din mand jo mere tænke tid som mange skriver også håber jeg bare han er så klar. men jeg tvivler lidt, men tror man skal logge ham lidt ud i det

Ja, jeg tvivler MEGET på det.
men hvordan skal jeg lokke ham? Hmm.. :/

Anmeld

18. marts 2013

Stivdie

DAs mor skriver:

Man kan altså godt være årgang 1984, have et barn på 6 og et på 2 og stadig have en uddannelse og et fast job!

Jeg fik min første søn seks dage inden jeg blev 22 - var på 6. Semester på pæd. Udd. og færdiggjorde den da bare efter endt barsel.... Og job fik jeg så da han lige var blevet to (=3 mdr efter jeg dimmiterede)

Just saying...

I know
Talte bare ud fra min venindekreds i et forsøg på at berolige TS med, at det bestemt ikke er hverken sent eller sidste udkald for hendes vedkommende
Har også en enkelt veninde fra 84, hvis børn er 7 og 11 (snart 12) år, som tog sin uddannelse efter hun fik børn, men hun er one-of-a-kind i min vennekreds

Anmeld

18. marts 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Ja, jeg tvivler MEGET på det.
men hvordan skal jeg lokke ham? Hmm.. :/

ja det bliver svært, jamen log ham med du forstår ham og alt nok skal gå og han skal nok blive en vidunderlig far, og i skal nok klare det sammen jer to.....

Anmeld

18. marts 2013

Stivdie

Miss-86 skriver:

Undskyld dette skal ikke misforstås, men det har jo ikke noget at gøre med at andre kvinder får børn som 30 årige eller ældre. Hvis jeg nu har det sådan at jeg synes alderen har noget og sige, så er det jo ligemeget med andres erfaring.. Jeg vil gerne være ung med mine børn og det er der forskellige meninger om hvornår man er det. og min er at det snart kommer til og knibe med det. Desuden, så tænker jeg også at det kommer til og tage længe for mig og blive gravid, da min cyklus er MEGET svingende..
Jeg kan ikke bruge statistikker til noget i denne sammenhæng, selvom jeg godt ved at I skriver det for at få mig til at tage den med ro. MEN det gør jeg nu allerede. Jeg skulle bare ud med min frustration og hvis ikke baby.dk, hvor så?

(håber virkelig ikke der kommer sure miner over dette)

Og til det med uddannelse, så har vi begge været uddannet i 5 år med jobs begge 2. Sååe det har intet med det at gøre for vores vedkommende. Jeg blev først skruk sommeren, før min 25 års fødselsdag (har fødselsdag i november)

Ingen sure miner herfra, forsøger netop bare at berolige ved lidt perspektiv
Men det er jo kun dig, der kender jeres fulde baggrund og alle dine følelser, og selvfølgelig skal du udtrykke dem alt dét du vil her! Det er jo dét siden er her for! Jeg kan heller ikke påstå at kunne sætte mig ind i dem, for her var det kæresten, der var skruk i mere end 2 år inden jeg overgav mig.

Håber kæresten snart skifter mening så du kan få dit store ønske opfyldt

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

Stivdie skriver:

Ingen sure miner herfra, forsøger netop bare at berolige ved lidt perspektiv
Men det er jo kun dig, der kender jeres fulde baggrund og alle dine følelser, og selvfølgelig skal du udtrykke dem alt dét du vil her! Det er jo dét siden er her for! Jeg kan heller ikke påstå at kunne sætte mig ind i dem, for her var det kæresten, der var skruk i mere end 2 år inden jeg overgav mig.

Håber kæresten snart skifter mening så du kan få dit store ønske opfyldt

Årh, det er jeg glad for at der ikke er nogle sure miner

Ja, det er noget svært noget det skrukhed der - Men ingen har lovet det skulle være let :/
2 år er os længe at vente, men du overgav dig til sidst, eller blev du selv skruk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.