Tror aldrig vi kommer videre mht. PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Miss-86

Jeg er helt klar over, at det ikke handler om, at nogle af os andre har ventet! Men jeg siger bare, at du ikke er den eneste der har været skruk meget længe, og det hele ikke blev som planlagt, men stadig fantastisk

Jeg kan godt se, at det er et problem, at han lover noget, og ikke holder det, men så må l jo snakke om, hvorfor han lover noget, han ikke kan holde! Er det bare for at få fred i en periode, så er det jo ikke fair overfor dig! Jeg tror simpelthen l er nødt til at sætte jer ned og snakke om, hvorfor han bliver ved med at skyde det, og hvorfor du ikke kan blive ved med at vente... Ellers kommer l jo aldrig videre!

Fedt med ferie, mon ikke det er lige det l trænger til god tur!

vi er jo 'kun' på mit 2. år med skrukhed..
Han har ikke lovet det for at få fred, han har lovet det, fordi han virkelig håbede at han ville blive klar.. Han ønsker inderligt at blive klar, fordi at han kan se, hvor meget det betyder for mig..

Vi har snakket om alt, hvad der kunne snakkes om..

Nu er der ikke andet for end at jeg må vente og se tiden an til efter min sidste HPV (selvfølgelig behøver det ikke lige være PÅ dagen vi snakker om det, Hehe..Vil også vise ham, at jeg kan være meget tålmodig)

Og tak, glæder mig også til vi skal afsted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Miss-86

tarkoflen skriver:

Ok, jeg læste lige, at l har været sammen i 9 år! Så ville jeg efterhånden også være ved at blive træt af at vente...

Ja, vi har været sammen i 9 år, men til sommer har jeg 'kun' været skruk i 2 år :/

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

B&J skriver:

jamen jeg forstår dig fuldt ud...

i har været sammen i så mange år og føler du har fundet manden og er klar men han bliver ved med at udskyde det, måske er han bare ikke klar før han endelig står med en baby i sine hænder sådan er nogle mænd. men der for skal han jo stadig syntes det er okay med en baby, og man kan jo ikke undgå at snakke om det når i har været sammen så længe og især når i år 2011 havde i den helt gode snak også han bliver ved med at trække det ud... jeg ville blive så forvirret omkring forholdet og ked af det sårret... sådan vil jeg havde det

Nemlig, jeg har prøvet på en pæn måde at sige til ham, at jeg tror han er en af dem, som ikke er klar, før baby er kommet til verden.. Så kan han jo tænke over at den mulighed findes og afklare sig med at nu er det altså nu.

Årh, alle de mixede signaler er svært - Han siger også, at hvis jeg blev gravid ved et uheld (tager ikke p-piller, men bruger kondom), ville han beholde barnet.. Hvorfor så ikke bare springe ud i det?! Ja, det er noget jeg ikke forstår.

Anmeld

18. marts 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Nemlig, jeg har prøvet på en pæn måde at sige til ham, at jeg tror han er en af dem, som ikke er klar, før baby er kommet til verden.. Så kan han jo tænke over at den mulighed findes og afklare sig med at nu er det altså nu.

Årh, alle de mixede signaler er svært - Han siger også, at hvis jeg blev gravid ved et uheld (tager ikke p-piller, men bruger kondom), ville han beholde barnet.. Hvorfor så ikke bare springe ud i det?! Ja, det er noget jeg ikke forstår.

Jamen så er han jo endelig klar, men han tør bare ikke tage det sidste skridt der hvor man skal smide det gummi også prøve sig frem

og ja han er bange for at tage det sidste skridt, men det skridt er jo også kæmpe for lige pludselig er i ikke kun jer 2 men 3.... har du fortalt ham hvor ondt det gør inden i og hvor meget du forstår han han er nervøs, men det hele nok skal gå... det tror jeg du har

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

Jamen så er han jo endelig klar, men han tør bare ikke tage det sidste skridt der hvor man skal smide det gummi også prøve sig frem

og ja han er bange for at tage det sidste skridt, men det skridt er jo også kæmpe for lige pludselig er i ikke kun jer 2 men 3.... har du fortalt ham hvor ondt det gør inden i og hvor meget du forstår han han er nervøs, men det hele nok skal gå... det tror jeg du har

Jeg har ikke tænkt at det kunne være derfor han sagde sådan, jeg tænker bare at det er fordi at han vil tage ansvaret, hvis det var..
Jeg har spurgt ham, om ikke han bare kunne springe ud i det, når nu han har det sådan, men det føler han ikke at han kan

Årh, jeg har tit grædt over det og han ved, det gør ondt på mig, han er selv så ked af at jeg har det sådan, men kun han kan gøre noget ved det.

Jeg har lovet ikke snakke PB med ham og det har jeg holdt - Men hvor er det svært, min veninde fortæller hun er gravid og det gør så ondt på mig (prøver at være glad på hendes vegne) - Men nogle gange er det bare for meget, så jeg græder om aftenen, når vi er gået i seng og tit er han faldet i søvn, men han vågner ved det.. Også ved han jo godt hvad det er..

Anmeld

18. marts 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Jeg har ikke tænkt at det kunne være derfor han sagde sådan, jeg tænker bare at det er fordi at han vil tage ansvaret, hvis det var..
Jeg har spurgt ham, om ikke han bare kunne springe ud i det, når nu han har det sådan, men det føler han ikke at han kan

Årh, jeg har tit grædt over det og han ved, det gør ondt på mig, han er selv så ked af at jeg har det sådan, men kun han kan gøre noget ved det.

Jeg har lovet ikke snakke PB med ham og det har jeg holdt - Men hvor er det svært, min veninde fortæller hun er gravid og det gør så ondt på mig (prøver at være glad på hendes vegne) - Men nogle gange er det bare for meget, så jeg græder om aftenen, når vi er gået i seng og tit er han faldet i søvn, men han vågner ved det.. Også ved han jo godt hvad det er..

Jeg tror en dag du skal sætte dig ned snakke med ham omkring hvor svært han har det omkring det men nogle gange skal man bare prøve uden at tænke sig over det, og hvis han smed gummiet tror jeg du skal gå stille med dørne omkring ægløsnings teste graviditets teste og bare lad som ingen ting så han føler det hele er som det skal være og det hele følelse alm som det plejer jeg tror virkelig han er bange for hvordan det kan blive, og måske er han bange for ikke at blive en god far osv... men kan være du virkelig skal fortælle ham hvor dejligt det kan blive og selv om i prøver skal du nok lade vær med at lade det hele gå op i projekt baby....

lige som mig og min kæreste tage det stille og roligt når vi blev gravide så blev vi gravide, vi gav det slet ikek en tanke forsådan er vi slet ikke.. og tit kan det hele også være helt vildt, nu har jeg jo daniel men når jeg tit ser kvinder her inde tage ægløsnings teste og graviditets teste det ville gøre mig kule skør inden i, jeg syntes det er fantastisk dem der kan styre det på den måde men det kan jeg slet ikke...

Anmeld

18. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg forstår dig virkelig godt JEG HADER NÅR FOLK KOMMER MED DEN ORK DU HAR MASSER AD TID ENDNU DU ER JO STADIG UNG. For vis man føler sig klar og gerne vil være ung mor er det pisse træls at høre på hver gang
Jeg er selv 20år og min kæreste er gået med til pb vi har så prøvet 1 1/2år nu med en sa for et halvt år siden så vi prøver stadig og ved slet ikke hvad jeg skulle gøre vis min kæreste ikke ville det må være ekstram hårdt at år efter år går og han stadig ikke bliver klar.
Vil råde dig til slet ikke at snakke med ham om baby heller ikke vis der er nogen der bliver gravid selv om det er sinsyg svært og så tag den op om pracis 2mdr igen. Min kæreste gider heller ikke snakke om det hele tiden først når jeg bliver gravid. Og jeg kommer ofte til at sige noget om baby fordi jeg simpelt hend ikke kan holde min kæft. Men se om det måske ikke kan lade sig gøre for dig i 2mdr med tanken i hovedet om at så bliver han nok klar for tror for mænd går der længer tid inden de bliver klar vis man bare nævner ordet baby men held og lykke her fra håber snart han bliver klar

(og ved hpv vacinen skal der gå 3mdr efter den sidste prøjte inden man må blive gravide da der er stor chance for spontan abort da den fjerne fremmede celler fra kroppen ) jeg fik min da jeg ikke viste jeg var gravid og det endte i en spontan abort

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

B&J skriver:

Jeg tror en dag du skal sætte dig ned snakke med ham omkring hvor svært han har det omkring det men nogle gange skal man bare prøve uden at tænke sig over det, og hvis han smed gummiet tror jeg du skal gå stille med dørne omkring ægløsnings teste graviditets teste og bare lad som ingen ting så han føler det hele er som det skal være og det hele følelse alm som det plejer jeg tror virkelig han er bange for hvordan det kan blive, og måske er han bange for ikke at blive en god far osv... men kan være du virkelig skal fortælle ham hvor dejligt det kan blive og selv om i prøver skal du nok lade vær med at lade det hele gå op i projekt baby....

lige som mig og min kæreste tage det stille og roligt når vi blev gravide så blev vi gravide, vi gav det slet ikek en tanke forsådan er vi slet ikke.. og tit kan det hele også være helt vildt, nu har jeg jo daniel men når jeg tit ser kvinder her inde tage ægløsnings teste og graviditets teste det ville gøre mig kule skør inden i, jeg syntes det er fantastisk dem der kan styre det på den måde men det kan jeg slet ikke...

Ja, det kan godt være, jeg må tage den snak med ham, når jeg har fået min sidste hpv, alt efter hvad han selv siger..

Ja, jeg har tænkt mig at ÆL-teste, men kun fordi min cyklus er MEGET svingende, men jeg ville aldrig fortælle ham om det eller vise ham testen, ALDRIG! Det er totalt turn-off, men så ved man at man har ÆL også kan jeg jo selv lægge op til sjov.
Og ja, det skal ikke blive til pligt at have sex, men som det plejer, dejligt, rart og alt det

Anmeld

18. marts 2013

MorDk

Du skal vide at JEG føler med dig! Jeg ved udemærket godt HVAD det er du gennemgår (tanker/følelser/dilemmaer m.m) ♥ Knuuus!

Anmeld

18. marts 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Ja, det kan godt være, jeg må tage den snak med ham, når jeg har fået min sidste hpv, alt efter hvad han selv siger..

Ja, jeg har tænkt mig at ÆL-teste, men kun fordi min cyklus er MEGET svingende, men jeg ville aldrig fortælle ham om det eller vise ham testen, ALDRIG! Det er totalt turn-off, men så ved man at man har ÆL også kan jeg jo selv lægge op til sjov.
Og ja, det skal ikke blive til pligt at have sex, men som det plejer, dejligt, rart og alt det

nemlig, vi vil føle det vil blive en pligt, men kan godt forstå du vil når det hele ikke lige er som det vil være... men ja vent til du har fået den HPV også læste jeg lige der skal gå 3 mdr ekstra men vent der til med at nævne noget eller noget som helst også tag den der igen og få snakket rigtig godt omkring det, fortæl ham virkelig du godt forstår det hele og vist ham trykhed og det hele på den måde....

så håber jeg af hele mit hjerte at han syntes i skal prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.