Jamen så er han jo endelig klar, men han tør bare ikke tage det sidste skridt der hvor man skal smide det gummi også prøve sig frem 
og ja han er bange for at tage det sidste skridt, men det skridt er jo også kæmpe for lige pludselig er i ikke kun jer 2 men 3.... har du fortalt ham hvor ondt det gør inden i og hvor meget du forstår han han er nervøs, men det hele nok skal gå...
det tror jeg du har 
Jeg har ikke tænkt at det kunne være derfor han sagde sådan, jeg tænker bare at det er fordi at han vil tage ansvaret, hvis det var..
Jeg har spurgt ham, om ikke han bare kunne springe ud i det, når nu han har det sådan, men det føler han ikke at han kan 
Årh, jeg har tit grædt over det og han ved, det gør ondt på mig, han er selv så ked af at jeg har det sådan, men kun han kan gøre noget ved det.
Jeg har lovet ikke snakke PB med ham og det har jeg holdt - Men hvor er det svært, min veninde fortæller hun er gravid og det gør så ondt på mig (prøver at være glad på hendes vegne) - Men nogle gange er det bare for meget, så jeg græder om aftenen, når vi er gået i seng og tit er han faldet i søvn, men han vågner ved det.. Også ved han jo godt hvad det er..
Anmeld