Tror aldrig vi kommer videre mht. PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Miss-86

B&J skriver:

ja det bliver svært, jamen log ham med du forstår ham og alt nok skal gå og han skal nok blive en vidunderlig far, og i skal nok klare det sammen jer to.....

Ja, må sige sådan næste gang vi snakker om det

Tusind Tak for din forståelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

VIPpigen

Jeg er nok en af dem, som var lidt en kælling... Min kæreste fik at vide at jeg havde en P-pille pakke som var slut i december, og sagde han ikke noget op til, så købte jeg ikke en ny...

det sagde jeg en gang i november. 

Han sagde ikke noget, og jeg droppede pillerne. Han vidste jeg gerne ville have børn, han ville også, men syntes også selv det var lidt tidligt for ham... Men jeg tror aldrig man bliver rigtig klar før man står med baby...

Det som jeg siger er at du kan sige til ham, at i starter  projekt baby til feks maj, eller juni. Lad vær med at snakke mere om det, og hvis han ikke syntes det er iorden, må han bringe det på banen til den tid... Du gør det ikke... 

Anmeld

18. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Bare lige en kommentar i forhold til graviditet efter sidste vaccine. Så er der åbenbart delte meninger.mener der har Været en debat oppe Før, hvor de fleste mente man kunne gå igang lige efter. Det har min læge også sagt. :-)

Ja der er åbentbart meget delte meninger ved lægerne min læge sagde ikke noget over hovedet om det til mig men min venindes svigerindes læge har anbefalet at vente da det meget nemt kan ende ud i en sa da den jo fjerner fremmede celler i kroppen og det er da meget beder at vente ind resikere at miste barnet for det ønsker jeg ingen at gå igennem

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

VIPpigen skriver:

Jeg er nok en af dem, som var lidt en kælling... Min kæreste fik at vide at jeg havde en P-pille pakke som var slut i december, og sagde han ikke noget op til, så købte jeg ikke en ny...

det sagde jeg en gang i november. 

Han sagde ikke noget, og jeg droppede pillerne. Han vidste jeg gerne ville have børn, han ville også, men syntes også selv det var lidt tidligt for ham... Men jeg tror aldrig man bliver rigtig klar før man står med baby...

Det som jeg siger er at du kan sige til ham, at i starter  projekt baby til feks maj, eller juni. Lad vær med at snakke mere om det, og hvis han ikke syntes det er iorden, må han bringe det på banen til den tid... Du gør det ikke... 

Synes nu ikke det er at være en kælling, han har jo haft et valg
Men vi havde aftalt at skulle starte i september, men da vi kom dertil, forsatte han med kondom, sååe :/

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

Anna111 skriver:

Ja der er åbentbart meget delte meninger ved lægerne min læge sagde ikke noget over hovedet om det til mig men min venindes svigerindes læge har anbefalet at vente da det meget nemt kan ende ud i en sa da den jo fjerner fremmede celler i kroppen og det er da meget beder at vente ind resikere at miste barnet for det ønsker jeg ingen at gå igennem

Det har du self helt ret i, jeg vil høre min læge ad, ved næste vaccine, hvad han anbefaler.
Og anbefaler han 3 mdr. inden PB, så accepterer jeg det også har min kæreste de 3 mdr. længere at tænke i

Anmeld

18. marts 2013

VIPpigen

Miss-86 skriver:

Synes nu ikke det er at være en kælling, han har jo haft et valg
Men vi havde aftalt at skulle starte i september, men da vi kom dertil, forsatte han med kondom, sååe :/

Åhh, så er det heller ikke nemt...

men aner slet ikke hvad du skal gøre, her var det mig der beskyttede op til

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

VIPpigen skriver:

Åhh, så er det heller ikke nemt...

men aner slet ikke hvad du skal gøre, her var det mig der beskyttede op til

Ja, jeg kunne starte med p-piller i 3 mdr. har jeg snakket med min læge om, for at se om min cyklus blir bedre derefter også kunne jeg jo sige til min kæreste, at så var det slut. Lissom dig

Anmeld

18. marts 2013

VIPpigen

Miss-86 skriver:

Ja, jeg kunne starte med p-piller i 3 mdr. har jeg snakket med min læge om, for at se om min cyklus blir bedre derefter også kunne jeg jo sige til min kæreste, at så var det slut. Lissom dig

Det kunne du godt...

jeg syntes jo selv jeg gav min kæreste et valg, han skulle bare åbne munden, og det gjorde han ikke

Anmeld

18. marts 2013

Miss-86

VIPpigen skriver:

Det kunne du godt...

jeg syntes jo selv jeg gav min kæreste et valg, han skulle bare åbne munden, og det gjorde han ikke

Nemlig, så måske var det vejen frem .. Vil lige tænke over det

Anmeld

18. marts 2013

Stivdie

Miss-86 skriver:

Årh, det er jeg glad for at der ikke er nogle sure miner

Ja, det er noget svært noget det skrukhed der - Men ingen har lovet det skulle være let :/
2 år er os længe at vente, men du overgav dig til sidst, eller blev du selv skruk?

Hihi, der er jo ingen grund til at være sur over noget, der ikke engang var ment som en fornærmelse! Det er livet simpelthen for kort til

Har også altid forestillet mig, at hvis jeg overhovedet skulle have børn (hvilket jeg ikke altid har været sikker på), så skulle jeg bestemt have den sidste inden jeg blev 30. Men jeg blev først færdig med min uddannelse kort før jeg fyldte 27...
Kæresten syntes jo at vi skulle starte på PB for 2 år siden (mens jeg stadig studerede), men vi havde en fast aftale om, at uddannelse kom først, så han var nødt til at vente. Da jeg så blev færdig bragte han det på banen igen - men jeg syntes det var smart at jeg liiige fik et job først, hvilket jeg gjorde efter kun en måned trods krisen. Men så var min undskyldning at jeg jo lige skulle ind i arbejdet først og ikke kunne "tillade" mig at gå på barsel efter kun få måneder.

I maj 2012 (havde arbejdet i 7 måneder) kom kæresten så og sagde at NU ville han altså gerne, at jeg smed pillerne! Meen skulle jo lige bruge pakken færdig (og havde sørme også allerede købt den næste.. eller måske gjorde jeg det først dagen efter? Var jo hunderæd ). Da vi så nåede slut august var der ikke flere piller tilbage og jeg havde haft 4 måneder til at vænne mig til tanken, så der stoppede jeg pillerne - hvilket resulterede i 14 dage med panikanfald. Har det meget svært med forandring - og lav selvtillid gør, at jeg er skrækslagen for ikke at kunne håndtere opgaven og ende med at blive en frygtelig mor..
Efter 4 måneders PB kom min ene bedste veninde i januar og fortalte at hun var 12 uger henne. Det beroligede mig helt vildt, for det betød, at jeg pludselig ikke var den eneste i min omgangskreds og at jeg altså ikke ville miste hele mit netværk! Det tog så yderligere to måneder for os, så i alt 6 måneder inden jeg stod med den positive test Og den har jeg faktisk taget helt pænt uden at gå totalt i panik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.