Tror aldrig vi kommer videre mht. PB.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.038 visninger
155 svar
108 synes godt om
17. marts 2013

Miss-86

Jeg venter på min kæreste, men vi snakkede lidt om det den anden dag og han er stadig ikke klar. Vi har aftalt ikke at snakke om det, indtil jeg har fået min sidste HPV-Vaccine, men altså det er om under 1 måned - Intet hjælper altså på ham

Jeg er ved at opgive, tror aldrig han bliver klar og det har jeg også sagt til ham. ØV altså! Jeg elsker ham SÅ højt og vi vil have børn sammen. Jeg har sagt til ham, at hvis han ikke føler jeg skal være mor til hans børn, så skal han sige det, men han siger jeg skal være mor'en  Og stoler 110% på ham.

Hvad skal jeg snart gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Mumto3

Vi har i dag 3 dejlige børn jeg er vildt glad for MEN hold da kæft hvor var jeg bare slet ikke klar til at få børn!!! Vi var gift, var færdige med uddannelsen, var et godt stykke på den anden side af de 30 år, men jeg var SLET ikke klar til børn!!! Jeg ville faktisk ikke, jo engang laaaaangt ud i fremtiden, men ikke nu. Heldigvis fik vi et barn og hurtigt kom der to mere.  Men jeg forstår godt din kærestefood det behøver ikke at have noget med dig at gøre overhovedet!

Anmeld

17. marts 2013

anynom

Miss-86 skriver:

Jeg venter på min kæreste, men vi snakkede lidt om det den anden dag og han er stadig ikke klar. Vi har aftalt ikke at snakke om det, indtil jeg har fået min sidste HPV-Vaccine, men altså det er om under 1 måned - Intet hjælper altså på ham

Jeg er ved at opgive, tror aldrig han bliver klar og det har jeg også sagt til ham. ØV altså! Jeg elsker ham SÅ højt og vi vil have børn sammen. Jeg har sagt til ham, at hvis han ikke føler jeg skal være mor til hans børn, så skal han sige det, men han siger jeg skal være mor'en  Og stoler 110% på ham.

Du skal lade ham være i den periode I har aftalt - vent nu den tid!
Undskyld hvis jeg lyder hård, kan godt huske hvordan det var at være skruk, men jeg krummer tæer hver gang du opretter et indlæg, har efterhånden temmelig ondt af din kæreste. Tænk at blive dunket i hovedet hele tiden med at man ikke er tilstrækkelig og at man ødelægger forholdet.

Anmeld

17. marts 2013

Lady Marion <3

Miss-86 skriver:

Hvor gammel er han ??

Anmeld

17. marts 2013

baby012

Hold modet oppe 

Anmeld

17. marts 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Æv altså, den er godt nok svær. Men måske er han pludselig klar, jeres aftale er jo ik udløbet endnu. Giv ham resten af tiden. En masse  til dig søde. 

Anmeld

17. marts 2013

StudPsyk

Det må være hårdt, men jeg synes ikke det lyder som om du giver ham den luft du lover. Du lover ham at ligge låg på og give ham tid, men bringer det alligevel op, giver ham dårlig samvittighed og presser ham ud i nogle samtaler, som han har sagt han ikke ønsker. Jeg kan virkelig godt forstå det er hårdt, men er ret overbevist om, at jo mere du bringer det op, jo længere væk kommer projektet. Som jeg ser det, har du følgende valgmuligheder:

1. Du respekterer han ikke er klar og ikke vil tale om det. Og så lader du det også rent faktisk ligge, indtil han selv bringer det op.

2. Du afgør med dig selv, at du ikke kan acceptere ham ikke er klar, og så må det være et farvel.

Lidt hårdt sat op. Men det er jo ikke urimeligt han ikke er klar - du vil fortryde det inderligt, hvis du presser ham ud i det før han er klar. Hvis du vælger at respektere hans valg, kunne det også være du skulle tage initiativer til selv at få det på afstand: holde op med at købe babyting, holde op at være på en babyside. Du er skam mere end velkommen, men hvis de ting gør dig så skruk, at du ligger pres på jeres forhold, så var det nok værd at overveje.

Kram

Anmeld

17. marts 2013

1990h

Miss-86 skriver:

hvis du føler du har tid til at vente med pb. så giv ham tiden..det kan blive guld værd

Anmeld

17. marts 2013

Miss-86

JulieWH skriver:

Du skal lade ham være i den periode I har aftalt - vent nu den tid!
Undskyld hvis jeg lyder hård, kan godt huske hvordan det var at være skruk, men jeg krummer tæer hver gang du opretter et indlæg, har efterhånden temmelig ondt af din kæreste. Tænk at blive dunket i hovedet hele tiden med at man ikke er tilstrækkelig og at man ødelægger forholdet.

Jeg dunker ham ikke i hovedet med det.. absolut ikke. Vi snakkede om det en dag, da jeg kom hjem og fortalte at min veninde var gravid! Forstår godt, hvad du mener. Hvorfor krumme tær? Ja, jeg har været streng, truet ham osv, men det er SLUT. OG Han har 2 gange lovet pb(frivilligt), uden at holde det.hvor jeg I mellemtiden heller ikke snakkede baby-snak. 

Anmeld

17. marts 2013

Miss-86

Lady Marion <3 skriver:

Hvor gammel er han ??

Han er 27 år, blir 28 senere på året. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.