Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Muhmi

Dinna88 skriver:

Det tror jeg ikke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

xoxo2130

Dinna88 skriver:

Men det er jo dit syn på den slags der er off, ikke situationen - da du helt sikkert ikke kan finde belæg for det

Øh? Der blev jo spurgt hvilke signaler det udsendte og det svarede jeg på. Det er min subjektive mening og du behøver ikke være enig. Belæg eller ej, det er stadig de signaler som JEG synes sådan en påklædning udsender. Om du så kan lide det eller ej

Anmeld

21. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
xoxo2130 skriver:

At barnet ikke er rent og at forældrene er ligeglade med deres børns påklædning og om de går i ordentligt tøj. Det forbinder jeg mest med de lavere socialklasser. Sådan kan jeg ihvertfald ikke lade hver med at tænke når jeg ser børn i beskidt og plettet tøj.

Hold da op nogle fordomme du har!!!

Anmeld

21. februar 2013

xoxo2130

Muhmi skriver:

Kan ikke andet end at grine af den holdning.........

Tøjet er jo vasket, tøjet er RENT, en plet er ikke lig med beskidt tøj...

Lavere socialklasser...? Helt ærligt nu må du da lige!

Jamen du spurgte jo selv?! Kom over det... Det er jo bare min holdning. Det er stadig de signaler som JEG synes det udsender.

Anmeld

21. februar 2013

Faith

xoxo2130 skriver:

At barnet ikke er rent og at forældrene er ligeglade med deres børns påklædning og om de går i ordentligt tøj. Det forbinder jeg mest med de lavere socialklasser. Sådan kan jeg ihvertfald ikke lade hver med at tænke når jeg ser børn i beskidt og plettet tøj.

Ej come on!!!! Seriøst?

Anmeld

21. februar 2013

xoxo2130

Omsorgsgiver skriver:

Hold da op nogle fordomme du har!!!

Ja, det er meget muligt

Anmeld

21. februar 2013

Rsa

Efter at have arbejdet mange år i vuggestuer, har jeg set mange børn som bliver afleveret med plettet tøj.

Kunne du finde på at give dit barn en plettet body, som den på billedet, på?
Den er vasket i dobbelt vanish og pletten er stadig ikke gået væk.
Ville prisen på tøjet have indflydelse på din beslutning?

Personligt ville jeg aldrig give mine børn plettet tøj på. Hvis det ikke kan blive rent, ryger det i skraldespanden, uanset pris.
Vi har f.eks. lige smidt 4 bodyer ud på 3 dage.

Ikke som den på billeder, men har min datter spildt morgenmad på tøjet inden hun skal i vuggestue, får hun ikke rent tøj på, da tøjet alligevel bliver beskidt i løbet af dagen i vuggestuen!

Jeg er heller ikke sart, har vi et par bukser fra forrige dag, hvor der er lidt pletter på, kan jeg også godt finde på at give min datter dem på dagen efter - men der er ogsågrænser. Det er moderate små pletter jeg snakker om, ville kke sende hende afsted i fx. Et par bukser med jord-knæ

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

xoxo2130 skriver:

Jamen du spurgte jo selv?! Kom over det... Det er jo bare min holdning. Det er stadig de signaler som JEG synes det udsender.

Jeg er skam kommet over det.. Men jeg kan stadig ikke andet end at ryste på hovedet af at der er folk derude der virkelig ikke er kommet længere i deres udvikling... Ja sorry, men det må da virkelig være en brist et eller andet sted hvis det er sådan du tænker om folk der giver deres børn RENT tøj på med en plet...

Og nej det er ikke et personligt angreb, det er et "angreb" på en holdning som jeg absolut ikke forstår nogle kan have i dagens Danmark!

Anmeld

21. februar 2013

L&V

xoxo2130 skriver:

Hvordan diffinere du så lavere socialklasse og hvor vil du selv mene du befinder dig? Af ren nysgerrighed

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

Månsson skriver:

Hvordan diffinere du så lavere socialklasse og hvor vil du selv mene du befinder dig? Af ren nysgerrighed

Det samme tænkte jeg egentlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.