Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

dukke

Ditte_Marie skriver:

Efter at have arbejdet mange år i vuggestuer, har jeg set mange børn som bliver afleveret med plettet tøj.

Kunne du finde på at give dit barn en plettet body, som den på billedet, på?
Den er vasket i dobbelt vanish og pletten er stadig ikke gået væk.
Ville prisen på tøjet have indflydelse på din beslutning?

Personligt ville jeg aldrig give mine børn plettet tøj på. Hvis det ikke kan blive rent, ryger det i skraldespanden, uanset pris.
Vi har f.eks. lige smidt 4 bodyer ud på 3 dage.

Nej det ikke på den måde så jeg jeg ligeglad med hvad det koster sp ryger det altså ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Muffin_girl

Nej det ville jeg ikke! 

Det ville jeg heller ikke med mig selv, så det samme med mit barn. 

Jeg hader pletter på tøjet.. Men har jeg fx en stroptrøje, som man ikke kan se inden under tøjet. Så kan jeg godt finde på at tage den på.. Hmm...  

Anmeld

21. februar 2013

xoxo2130

Ditte_Marie skriver:

Efter at have arbejdet mange år i vuggestuer, har jeg set mange børn som bliver afleveret med plettet tøj.

Personligt ville jeg aldrig give mine børn plettet tøj på. Hvis det ikke kan blive rent, ryger det i skraldespanden, uanset pris.

Nej, det kunne jeg aldrig finde på. Synes det er ret så klamt med beskidt tøj!! Ville jo aldrig selv gå med beskidt tøj, så hvorfor skulle mit barn??? Og så er jeg sgu fuldstændig ligeglad med pris og miljø!!!

Desuden synes jeg det sender nogen ret så uheldige signaler, når man iklæder sit barn plettet tøj....

Anmeld

21. februar 2013

emsaroto

Hvis det var en misfarvningsplet .. Altså, hvis jeg havde prøvet at fjerne noget med sulfo, og pletten så var blevet lidt lysere end resten af tøjet, så ville jeg godt kunne sende Oskar afsted med det ..

Men når det nede omkring numsen eller når det er "den slags pletter", så nej .. Slet ikke .. 

Anmeld

21. februar 2013

Laulund87

Hvis Maria f.eks har fået en lille plet eller tusch på tøjet sender jeg det i børnehave som ekstra tøj eller til hvis vi skal noget hvor jeg ved hun bliver rigtig beskidt.. Altså når det er vasket og det jo egentlig er rent udover en genstridig plet

Hvis hun har haft en body der var multifarvet med en lille plet der ikke kunne ses alligevel, har hun brugt den.

Den du viser billede af ville jeg nok smide ud.. Når det er den slags plet

Anmeld

21. februar 2013

come2

Ditte_Marie skriver:

Nu har jeg ikke selv børn endnu.

Men må indrømme jeg nok godt kunne finde på at give plettet tøj på i børnehave.

Selvf ikke overdrevet plettet (de skal stadig se præsentable ud), men det bliver jo meget slidt og ødelagt når de kravler rundt i træer og leger.

- og herre gud. Er det vigtigste ikke børnene har det godt og er glade? SÅ skidt da med en plet hist og pist

Anmeld

21. februar 2013

DitteFisk

Nej det ville jeg ikke, men jeg er nok også lidt miljøskadet, da min egen mor også er lidt pernitten med sådan noget ville heller ikke selv gå i tøj med pletter..

Anmeld

21. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ja det kan jeg godt finde på når det bare er bodyer, for dem ser man ikke for alt det andet tøj hun har på udover. Bodyerne er jo vasket og er rene så kan ikke se noget forkert i det. Så længe det kun er bodyer.

Anmeld

21. februar 2013

Sørens

Dot D skriver:

Ja, det kunne jeg sagtens finde på. I den alder er der jo ret store chancer for, at der kommer flere af den slags pletter, og så længe det er vasket og er rent, så ser jeg absolut ikke noget problem i det.

Det er jo ikke engangs-bodyer og jeg har desværre ikke en pengetank nede bag i haven

Så "JA" mine børn havde, da de var små, sådanne plettede bodyer på. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg, at smide dem ud er frås med tingene

Men det er jo bare min mening

Helt enig!!!

Anmeld

21. februar 2013

L&V

Ja det kunne jeg godt. Vi bruger uld til Laura og der skal intet til før det efterlader en plet og så længe det er rent og hygiejnisk og ikke kan ses ja så har jeg ikke noget problem med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.