Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du give dit barn plettet tøj på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

18.206 visninger
257 svar
581 synes godt om
21. februar 2013

lilledittemor

Efter at have arbejdet mange år i vuggestuer, har jeg set mange børn som bliver afleveret med plettet tøj.

Kunne du finde på at give dit barn en plettet body, som den på billedet, på?
Den er vasket i dobbelt vanish og pletten er stadig ikke gået væk.
Ville prisen på tøjet have indflydelse på din beslutning?

Personligt ville jeg aldrig give mine børn plettet tøj på. Hvis det ikke kan blive rent, ryger det i skraldespanden, uanset pris.
Vi har f.eks. lige smidt 4 bodyer ud på 3 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

M&N

Ditte_Marie skriver:

Efter at have arbejdet mange år i vuggestuer, har jeg set mange børn som bliver afleveret med plettet tøj.

Personligt ville jeg aldrig give mine børn plettet tøj på. Hvis det ikke kan blive rent, ryger det i skraldespanden, uanset pris.

Nej det ville jeg ikke! 

Det ville jeg heller ikke med mig selv, så det samme med mit barn. 

Anmeld

21. februar 2013

Hvem?

Nej, ligesom jeg heller ikke giver dem tøj på med huller - mine børn er pæne og rene, når vi starter dagen, det så en helt anden snak, når dagen er omme

Drengene har fart på og tøj går sommetider i stykker, blligt som dyrt, pletter eller huller - så ryger det ud, jeg kan simpelthen ikke ha "afføringspletter", og det ska ud.

Anmeld

21. februar 2013

HeidiØ

Ditte_Marie skriver:

Nej det kunne jeg ikke! Hverken på body, bluser, bukser eller sokker for den sags skyld. Jeg prøver heller ikke at sælge det, for ville aldrig selv købe plettet tøj!

Anmeld

21. februar 2013

blomst84

Nej det kunne jeg IKKE finde på! 

Anmeld

21. februar 2013

mth1987

Jeg ville heller ikk putte mit barn i plettet tøj. Hun bliver altid afleveret i rent tøj, at hun så bliver hentet og er møgbeskidt er jo så en anden snak

måske der kan være smuttere hvis jeg ikk lige opdager pletten, eller hvis det er farmand der finder tøj. (Tror ikk mænd kan se pletter)

Anmeld

21. februar 2013

Palaja

Ja det gør jeg. Marie bruger uldbodyer her i den kolde tid, og de er simpelthen for dyre til at jeg bare smider dem ud. Hun har altid været slem til at "skide udenfor", og hun har ikke en eneste body som ikke er plettet. De billige bomuldsbodyer har jeg dog altid smidt ud, hvis (når) hun havde skidt meget ved siden af.

Det udvendige tøj får hun ikke på når der er pletter. Kun nattøjet, der er jeg ligeglad 

Anmeld

21. februar 2013

Dot D

Ja, det kunne jeg sagtens finde på. I den alder er der jo ret store chancer for, at der kommer flere af den slags pletter, og så længe det er vasket og er rent, så ser jeg absolut ikke noget problem i det.

Det er jo ikke engangs-bodyer og jeg har desværre ikke en pengetank nede bag i haven

Så "JA" mine børn havde, da de var små, sådanne plettede bodyer på. Hvis jeg skal være helt ærlig, så synes jeg, at smide dem ud er frås med tingene

Men det er jo bare min mening

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

Selv om vi har masser af tøj til vores unger, så smider jeg altså slet slet ikke tøj ud bare pga. en plet og slet ikke sådan én som på bodyen...

Og jeg må ærlig talt sige at jeg synes godt nok det er total miljøsvineri at gøre sådan... Sorry... Men vi skal sgu snart begynde at tænke på alle de klamme fabrikker vi forbrugere er med til at lave på den her sarte planet og hvis man bare smider tøj ud og køber nyt hele tiden, så er man BESTEMT ikke med til at sikre for vores børns og børnebørns fremtid...

Jeg kan ikke helt have den mentallitet med bare at smide ud fordi man "bare" kan købe noget andet.... En plet betyder hverken man er en dårlig mor eller at man sender sine børn beskidte afsted..

Og jeg prøver ikke at spille hellig her... Men jeg synes måske nogle skulle overveje deres dyre vaner en smule, ikke for deres skyld, men for vores alle sammens skyld....

Anmeld

21. februar 2013

Hvem?

Muhmi skriver:

Selv vi har masser af tøj til vores unger, så smider jeg altså slet slet ikke tøj ud bare pga. en plet og slet ikke sådan én som på bodyen...

Og jeg må ærlig talt sige at jeg synes godt nok det er total miljøsvineri at gøre sådan... Sorry... Men vi skal sgu snart begynde at tænke på alle de klamme fabrikker vi forbrugere er med til at lave på den her sarte planet og hvis man bare smider tøj ud og køber nyt hele tiden, så er man BESTEMT ikke med til at sikre for vores børns og børnebørns fremtid...

Jeg kan ikke helt have den mentallitet med bare at smide ud fordi man "bare" kan købe noget andet.... En plet betyder hverken man er en dårlig mor eller at man sender sine børn beskidte afsted..

Og jeg prøver ikke at spille hellig her... Men jeg synes måske nogle skulle overveje deres dyre vaner en smule, ikke for deres skyld, men for vores alle sammens skyld....

Dyre vaner

Jeg har ikke dyre vaner, men jeg vil simpelthen ikke putte mine børn i en body der har været over skidt - det er jeg for sart til og mine dyre vaner er så åbenbart at købe 4 bodyer for 120 kr. i Name It......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.