Begge mine får rent tøj på hver dag, og det med pletter er en vurderings sag, hvis den plet på bodyen, er farve som ikke kan gå af i vask, og bruges som undertøj, ville jeg bruge den, tøjet bliver jo kogevasket, når det er det underste eller der er kommet noget på, som feks afføring, hvor bakterierne skal dræbes. Den er jo ikke beskidt, er det meget synlige pletter eller store huller i tøjet, bliver det ikke brugt, men jeg kan så sagtens finde på, at lappe tøjet med et sødt strygemærke, alt efter tøjets udseende, men synes da det er smart med en feks cars bil, sommerfugl eller andet på cowboy bukserne

Der er så også forskel på pletter, tuchstreger osv, så her er det en vurderingssag, og ja kan jeg ikke få farven af en body som kun skal bruges som undertøj, så ville jeg genbruge den. Jeg har hverken råd, eller lyst til at smide brugbart tøj væk fordi der er en lille plet, er spild af ressoucer og jeg bliver jo ikke en dårlig mor af den årsag, børn er børn og de kan sagtens være pæne og rene uden at være pudset og poleret hjemmefra
Anmeld