Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

modesty

gædde/gitte skriver:

ps. er det ulovligt at komme med strøtanker,som ikke følger debatten 110%

skrev jo bare at det var godt jeg ikke var dagplejemor

Selvfølgelig er det ikke ulovligt. Vi argumenterer og jeg kritiserer et af dine argumenter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

xoxo2130

gædde/gitte skriver:

læste dine indlæg og ja vi er enige

og det er jo for fanden ikke fordi man mener at andre er dårlige mødre.....

Men jeg ville blive flov over selv at gå i plettet tøj, så skal mine børn heller ikke sendes afsted i det (hvad de kommer hjem med af pletter er noget andet) 

Men kan høre det er godt jeg ikke er dagplejer, for jeg ville nok tænke lidt hvis det samme barn, dag efter dag, uge efter uge kom iført misfarvet tøj.... men bliver afleveret af mor med højehæle, 6 meter kunstigt hår og iphone i hånden....

Jeg er sippet fordi det er undertøjet.... og fordi de koster 20,- i bilka......

Præcis Jeg har ikke stemplet nogen som værende dårlige mødre, men blot skrevet at jeg synes plettet tøj udsender uheldige signaler. Og det står jeg ved! 

Og netop fordi bodyer er så billige, som du nævner, fatter jeg virkelig ikke hvorfor man vil iklæde sit barn tøj med lorte pletter Det er da klamt?!

Anmeld

22. februar 2013

L&V

xoxo2130 skriver:

Præcis Jeg har ikke stemplet nogen som værende dårlige mødre, men blot skrevet at jeg synes plettet tøj udsender uheldige signaler. Og det står jeg ved! 

Og netop fordi bodyer er så billige, som du nævner, fatter jeg virkelig ikke hvorfor man vil iklæde sit barn tøj med lorte pletter Det er da klamt?!

Men det er jo ikke lortet når det er vasket af ligesom det heller ikke er makrel efter en vask.

Anmeld

22. februar 2013

gædde/gitte

modesty skriver:

Selvfølgelig er det ikke ulovligt. Vi argumenterer og jeg kritiserer et af dine argumenter.

så får du travl, for jeg er kendt for mine sidespring og holdninger

ps. mener du helt seriøst at du ville gå til lægen med noget der kunne ligne bremsespor?   ha ha a hahaha

Anmeld

22. februar 2013

xoxo2130

Månsson skriver:

Men det er jo ikke lortet når det er vasket af ligesom det heller ikke er makrel efter en vask.

Jeg synes stadig ikke det er lækkert. Forstår ikke hvorfor man ikke bare smider bodyen ud?! De koster jo ingen ting i Føtex/Bilka ?

Anmeld

22. februar 2013

L&V

xoxo2130 skriver:

Jeg synes stadig ikke det er lækkert. Forstår ikke hvorfor man ikke bare smider bodyen ud?! De koster jo ingen ting i Føtex/Bilka ?

Fordi den ikke fejler noget og ikke alle gider købe tøj i føtex

Anmeld

22. februar 2013

gædde/gitte

xoxo2130 skriver:

ved ikke om det er klamt.... men GRIMT......

Anmeld

22. februar 2013

gædde/gitte

Månsson skriver:

HOV HOV HOV!!! er man nu for snobbet til at købe undertøj i føtex og bilka?!

Anmeld

22. februar 2013

L&V

gædde/gitte skriver:

HOV HOV HOV!!! er man nu for snobbet til at købe undertøj i føtex og bilka?!

Nej overhovedet ikke vi kan bare kun bruge uld da vi ellers har en skidtmas pige hele vinteråret og i og med hun har eksem kan det ikke være hvilken som helst uld

Anmeld

22. februar 2013

xoxo2130

Månsson skriver:

Øh så køb den evt. et andet sted? Bodystockings er jo ikke ligefrem dyre vel? Men fair nok hvis man foretrækker plettet tøj til sine børn. Det er jo smag og behag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.