Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

xoxo2130

Månsson skriver:

Så siger vi det.. Fred være med det jeg hviler bare i min moderrolle og behøver ik bekymre mig om hva andre tænker, hvilket er utrolig rart

Okay, godt for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Muhmi

gædde/gitte skriver:

PS:

Hvor mange herinde tager til gynækologen med misfarvninger i deres underbukser/g-streng??? for det er vel heller ikke pinligt så?

Det gør jeg da?

Jeg smider altså ikke trusser ud bare fordi de har misfarvning pga. jeg har blødt igennem en gang for længe siden...

Og desuden så skal gynækologen ingenting i mine trusser, han skal koncentrere sig om et helt andet område, præcis ligesom dagplejemor/vuggestuepædagoen skal....

Anmeld

22. februar 2013

Laulund87

Månsson skriver:

Tror det var ment som sjov, sådan tog jeg det i hvert fald. Der ska mere til for at få mig op af sofaen

Tror jeg også med svaret lige til dig, jeg mente mere generelt i tråden

Det får heller ikke mig op af sofaen, der skal meget mere til lige i dag

Anmeld

22. februar 2013

L&V

Laulund87 skriver:

Tror jeg også med svaret lige til dig, jeg mente mere generelt i tråden

Det får heller ikke mig op af sofaen, der skal meget mere til lige i dag

Arh oki bare iorden. Det var os bare for at poientere at jeg ikke følte mig trådt på eller noget

Anmeld

22. februar 2013

wamse

Nu har jeg ikke læst hele debatten, så svarer kun ud fra det oprindelige spørgsmål

Altså med de pletter du har afmærket ved billedet, det ville jeg aldrig smide tøj ud for. Min datter går ikke med plettet trøjer og bukser, men hendes undertøj smider jeg ikke ud pga pletter. Så ville jeg stort set ikke lave andet.

Anmeld

22. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
xoxo2130 skriver:

Man vurderer heldigvis selv hvad der er ligegyldigt

Absolut - men nu tænker jeg på BARNET og ikke på moren. Barnet vil aldrig lide nogen overlast, fordi det som lille er kommet i vuggestue med rent, plettet undertøj - men udvikler det allergi som resultat af morens ide om, at det skal have parfume på som baby, vil det næppe finde det ligegyldigt. 

Når man sætter de to situationer op mod hinanden, virker det som om, det er væsentligere for dig, hvordan barnet hhv. dufter og ser ud (mens det skiftes!), end hvilke sundhedsmæssige risici, der kan være forbundet med dine valg. Det kan undre mig - og det sender i mine øjne signaler om manglende viden og ligegyldighed med andet end det ydre. Det forbinder jeg ikke med høj socialstatus, som jo i høj grad handler om netop viden og indsigt. 

Anmeld

22. februar 2013

Laulund87

Månsson skriver:

Arh oki bare iorden. Det var os bare for at poientere at jeg ikke følte mig trådt på eller noget

Det er også fint

Anmeld

22. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
xoxo2130 skriver:

Jeg synes stadig ikke det er lækkert. Forstår ikke hvorfor man ikke bare smider bodyen ud?! De koster jo ingen ting i Føtex/Bilka ?

Bæredygtighed... 

Anmeld

22. februar 2013

Muhmi

Men tøjet fejler jo netop noget 

Det fejler jo netop absolut ingenting... Det er RENT tøj, med en plet!

Men der mangler da et eller andet hvis man oversprøjter sit barn med parfume fra Spanien uden omtanke for hvordan ens barns hud vil tage imod dette overgreb...

Kan du slet ikke se hvordan det ser ud i andres øjne? Når nu vi snakker om underklasser og hvordan andre ser én... Kan du så ikke se at der er mange der netop synes det er helt forkasteligt det du gjorde/gør?

Anmeld

22. februar 2013

xoxo2130

Mor og meget mere skriver:

Bæredygtighed... 

Er mig ligegyldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.