nå så er det vist på tide jeg blander mig, i noget der overhovede ikke kommer mig ved.... 
Jeg har ikke børn (endnu) men jeg kunne ALDRIG drømme om at sende mit barn ud af døren i sådan en body...
for snavs-misfarvning-plet, kald det hvad i vil, for alle kan se hvad det har været - nemlig lort... Og deler også den holdning at det signalere noget der i min verden er "lav status" og "arv og miljø" "der er råd til ny iphone til mor og far...men ikke ny body til ingelise".... farlige ting at sige.... men også bare min åndsforstokket mening. Kald mig snob, for det er sgu nok det jeg er
(jeg genmte jo heller ikke mine sloggi trusser vel)
Var det nu en plet på kraven, så var det lidt noget andet... men der ville jeg heller nok heller ikke sende junior afsted i den 
Man kunne jo også vælge en anden farve end en sart hvid, eller evt. farve det plettet tøj (dylon farve fra matas) for at forlænge levetiden på det. Jeg ville syntes det så forkert ud af manden ligner en napapijri reklame, jeg ligner en culture reklame og så junior en reklame for hvad vi har spist hele ugen.
Tror aldrig vi bliver enige herinde på det punkt...
Anmeld