Hvis det kun er lidt pletter ville jeg nok ikke tænkte mere over det, men hvis der er pletter på samtlige tøjstykker barnet har, så synes jeg at det er lidt synd.
Jeg arbejder som lærer og syness godt jeg kan vurdere og se forskel på usoigneret og pletter som er vasket og egentlig måske bare handler om økonomisk sans, spare miljøet eller opgør med køb og smid væk kulturen eller hvad det nu man være. Jeg synes ikke det er synd, den lille tumling på 3 år ænser det ikke, bare det er behageligt at have på, de er varme og tørre og kan få lov at lege. Min datter på snart 10 der tænker jeg mere over det for det er synd hvis hun skal have kommentarer af de andre præteen piger som er tøjfikserede - min skønne datter er heldigvis en del mere afslappet og tør være sig selv (også hel anden stil end sin mor
).
men det er jo synd hvis de mødes af pædagoger og andre der straks tænker, en plet uha mor er ikke interesseret eller de må være uden ressourcer... Heldigvis har jeg nu haft børn det samme sted i 6 år og de ved jeg er total tøjfikseret
Men at pletter er noget jeg ikke smider ud for. Tror der eneste de synes er synd er mine drenge ikke er nok drengede og kan tage en kjole på som klæd ud tøj - griner
Anmeld