Ville du give dit barn plettet tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

L&V

D

Øh så køb den evt. et andet sted? Bodystockings er jo ikke ligefrem dyre vel? Men fair nok hvis man foretrækker plettet tøj til sine børn. Det er jo smag og behag

Det er nemlig lige det de ikke altid er men kan være. Ser bare ikke formålet med at smide noget ud som ikke fejler noget for at pudse mit/andres mor billede med præstige unge på armen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

gædde/gitte

Månsson skriver:

Nej overhovedet ikke vi kan bare kun bruge uld da vi ellers har en skidtmas pige hele vinteråret og i og med hun har eksem kan det ikke være hvilken som helst uld

satans...  troede lige jeg fangede dig der

alt sådan noget der har jeg slet, slet slet ikke forstand på

Anmeld

22. februar 2013

xoxo2130

Månsson skriver:

Det er nemlig lige det de ikke altid er men kan være. Ser bare ikke formålet med at smide noget ud som ikke fejler noget for at pudse mit/andres mor billede med præstige unge på armen

Men tøjet fejler jo netop noget 

Anmeld

22. februar 2013

Sabsy

xoxo2130 skriver:

Øh så køb den evt. et andet sted? Bodystockings er jo ikke ligefrem dyre vel? Men fair nok hvis man foretrækker plettet tøj til sine børn. Det er jo smag og behag

Har fulgt dine tråde og citeringer

Du virker som en person der IKKE lytter og hvis du har sat dig et svar/argument/mening for så kan vi andre hverken gøre for eller imod - måske når man er i sådanne forum som dette, skulle man mpske lytte lidt til andre, ikke at sige du ikke må have dine holdninger og meninger, men synes oftes du kommer med dem på en skidt og trist måde.

God weekend

Til TS:
Jeg ville nok ikke sende mit barn afsted i sådan en, men tænker den stadigvæk kunne bruges i hjemmet/privat, hvis den selvfølgelig er vasket.
Det plettede tøj gemmer vi lidt af til hvis vi skal ordne haven og bedene eller hvis vi skal male e.lign

God weekend til dig også
GOD WEEKEND TIL ALLE

Anmeld

22. februar 2013

L&V

gædde/gitte skriver:

Så dum er jeg ik du Vi har masser af bilka kluns bare ik undertøj da hun ligner en spætte efter 10min i det

tror heller ik der er nogen logik i det for man siger eksem børn og uld er no go men noget er bare blandet og vævet så de sagtens kan bruge det

Anmeld

22. februar 2013

L&V

xoxo2130 skriver:

Men tøjet fejler jo netop noget 

Så siger vi det.. Fred være med det jeg hviler bare i min moderrolle og behøver ik bekymre mig om hva andre tænker, hvilket er utrolig rart

Anmeld

22. februar 2013

modesty

så får du travl, for jeg er kendt for mine sidespring og holdninger

ps. mener du helt seriøst at du ville gå til lægen med noget der kunne ligne bremsespor?   ha ha a hahaha

Det er jo ikke et sidespring. Du kommer med en kommentar til denne debat som er ukorrekt - du mener at det drejer sig om at man hver dag, uge efter uge giver sine børn plettet tøj på, og det gør det jo ikke. 

Jeg har ikke bremsespor i mine trusser da jeg ikke skider i bukserne, men jeg har blødt ved siden af nogle gange og ikke fået pletter væk og det ville ikke rage mig om min læge så de pletter.

Desuden har du ikke forholdt dig til de ting jeg har skrevet i mit indlæg.

Anmeld

22. februar 2013

Laulund87

gædde/gitte skriver:

Når du ingen forstand har på det, synes jeg egentlig det er lidt vovet at du så kommer med så kæphøje og nedladende svar her i tråden. Men ja ja det er min mening og sådan jeg læser det..

Anmeld

22. februar 2013

L&V

Laulund87 skriver:

Når du ingen forstand har på det, synes jeg egentlig det er lidt vovet at du så kommer med så kæphøje og nedladende svar her i tråden. Men ja ja det er min mening og sådan jeg læser det..

Tror det var ment som sjov, sådan tog jeg det i hvert fald. Der ska mere til for at få mig op af sofaen

Anmeld

22. februar 2013

xoxo2130

Sabsy skriver:

Har fulgt dine tråde og citeringer

Du virker som en person der IKKE lytter og hvis du har sat dig et svar/argument/mening for så kan vi andre hverken gøre for eller imod - måske når man er i sådanne forum som dette, skulle man mpske lytte lidt til andre, ikke at sige du ikke må have dine holdninger og meninger, men synes oftes du kommer med dem på en skidt og trist måde.

God weekend

Til TS:
Jeg ville nok ikke sende mit barn afsted i sådan en, men tænker den stadigvæk kunne bruges i hjemmet/privat, hvis den selvfølgelig er vasket.
Det plettede tøj gemmer vi lidt af til hvis vi skal ordne haven og bedene eller hvis vi skal male e.lign

God weekend til dig også
GOD WEEKEND TIL ALLE

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.