Bertris skriver:
Som mange skriver så tager baby bare fra dig også er det dig der kommer til at mangle
Jeg fik så "ordre" på at tage GraVitamin, jern og drikke mere mælk da jeg næsten ingen ting har kunne spise de sidste par måneder
Jeg er ELENDIG til at huske piller, så jeg har sat en alarm hver aften kl. 19.00 for at huske det hvis jeg glemmer det til aftensmaden
Men det er din energi og sundhed det kommer til at gå ud over som sagt
vil nok sige at jern er vigtigere end vitamin pillerne, men det er for at opbygge et "højt" jernindhold i blodet op til fødslen
Tusind tak for et utrolig detaljeret svar, som gør mig tryg.
Jeg spiser varieret og sundt - synes jeg selv, dog spiser jeg ikke fisk 2 gange om ugen, som de anbefaler, men jeg spiser mælkeprodukt til morgenmad med et glas mælk, og jeg spiser frugt og mad over på skolen, og de serverer fultes med fyld eller salat eller varm mad, så det er også sundt, når jeg kommer hjem tager jeg rugbrød med pålæg og til aften spiser jeg kartofler, pasta eller ris med kød, sovs og kogte- dog frosne grøntsager.. Og jeg spiser 2-3 frugter om dagen, og min helt store synd for tiden er Føtex's juleboller, dem er jeg helt vildt med.
Så det synes jeg er en god kost.. Jeg vil også lige købe jern når nu jeg skal ud og have lidt af det hele.. Jeg vil gøre hvad jeg kan for at fremtidig at huske de piller, det er bare de sidste 6 måneder der plager mig.. Knus
Anmeld