Jeg har ikke taget min Gravitamin i hele graviditeten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

Valle81

Those green eyes skriver:

kan du så komme igang med de gravitaminer! der er en grund til at man skal tage dem.

De har fundet ud af at kvinder der ikke spiser vitaminer får børn der er bagefter i udviklingen.

Så kom IGANG!

Ahh, det vil jeg gerne se dokumentation for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

M&N

Hej kære alle..

Dette barn jeg venter nu, har ikke helt været ønsket, og jeg har haft op og nedture med barnets far, som nu har valgt at forlade mig og hans ufødte.

Jeg er utrolig ked af det for tiden, og sådan har det været i lang tid, da der ikke har været andet end problemer med barnets far..

Sagen er at jeg er ca. 6 måneder henne, men har ikke taget min Gravitamin i hele gravidteten, pånær måske nogle uger i alt, de står her hjemme, men jeg har ikke overskuet særlig meget..

Jeg tør ikke snakke med læger og JM om det, da jeg er bange for deres reaktion på min uansvarlighed..

Ved I om der kan ske skade med barnet ved at jeg ikke har spist Gravitamin. Jeg var til Nakkefolds skanning, og der fik jeg rigtig gode risiko tal, men kan der ske noget med barnets vækst og velfærd i maven.

Mvh Den der prøver at gøre det hele godt igen.

Jeg var og er også en klump til at tage mine piller. Spiste dog folsyre de første 12 uger og så stoppede jeg med dem, solgte mine gravitamin piller da jeg IKKE kan sluge piller der er så store som dem der!!! 

Mine folsyre puttede jeg altid ind i maden. 

Jeg spiser mine jern piller af og til, men ikke fast da jeg tit får hård mave af dem og det kan jeg altså ikke!

Men til dagligt spiser jeg tygge vitaminer som smager af vingummi (min svigermor er farmakonom), så jeg får dem af hende og det er nok til mig bare at spise én.

Anmeld

12. december 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej kære alle..

Dette barn jeg venter nu, har ikke helt været ønsket, og jeg har haft op og nedture med barnets far, som nu har valgt at forlade mig og hans ufødte.

Jeg er utrolig ked af det for tiden, og sådan har det været i lang tid, da der ikke har været andet end problemer med barnets far..

Sagen er at jeg er ca. 6 måneder henne, men har ikke taget min Gravitamin i hele gravidteten, pånær måske nogle uger i alt, de står her hjemme, men jeg har ikke overskuet særlig meget..

Jeg tør ikke snakke med læger og JM om det, da jeg er bange for deres reaktion på min uansvarlighed..

Ved I om der kan ske skade med barnet ved at jeg ikke har spist Gravitamin. Jeg var til Nakkefolds skanning, og der fik jeg rigtig gode risiko tal, men kan der ske noget med barnets vækst og velfærd i maven.

Mvh Den der prøver at gøre det hele godt igen.

Du skal have folinsyre de første 12 uger af graviditeten for at mindke risikoen for rygmarvsbrok hos babyen... Vitaminerne er gode for både dig og babyen,men hvis du spiser sundt og varieret, går det nok.. Det vigtisgte har abre været folinsyren, som jo så er for sent nu.. Men ikke sikert der er noget galt med babyen jo, det mindsker bare risikoen for det

Anmeld

12. december 2012

L&V

kan du så komme igang med de gravitaminer! der er en grund til at man skal tage dem.

De har fundet ud af at kvinder der ikke spiser vitaminer får børn der er bagefter i udviklingen.

Så kom IGANG!

Ro på, hvor har du lige det der fra?? Det er da hvis en and

Anmeld

12. december 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Så kom IGANG!

Den har jeg meget svær ved at tro på - i hvert fald når jeg kigger på min datter. Hun er født 4 uger for tidligt, men er ligeså langt fremme, som en der er født samme dag som hende - og jeg var altså heller ikk fantastisk go' til at tage vitaminerne.

Anmeld

12. december 2012

FrkZier

Så kom IGANG!

håber det var sarkastisk?

Anmeld

12. december 2012

M&N

FrkZier skriver:

håber det var sarkastisk?

Tænkte det samme  Håber da det var ironisk ment!

Anmeld

12. december 2012

Den lykkelige

Så kom IGANG!

Øh det mener du ikke vel?
Det er da selvfølgelig bedst at tage dem.. men altså da min mor var gravid med mig var der da ikke så meget fokus på de ting man skulle tage/huske osv.. jeg er da (rimelig ) normal!!

Anmeld

12. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Så kom IGANG!

Shit - Gravitamin var slet ikke på markedet, da jeg fik børn, så mine store unger på 19, 15 og 14 er bagefter i udvikling? Øv - det er der ingen, der har opdaget! 

Anmeld

12. december 2012

Laulund87

Mor og meget mere skriver:

Shit - Gravitamin var slet ikke på markedet, da jeg fik børn, så mine store unger på 19, 15 og 14 er bagefter i udvikling? Øv - det er der ingen, der har opdaget! 

Haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.