Hej kære alle..
Dette barn jeg venter nu, har ikke helt været ønsket, og jeg har haft op og nedture med barnets far, som nu har valgt at forlade mig og hans ufødte.
Jeg er utrolig ked af det for tiden, og sådan har det været i lang tid, da der ikke har været andet end problemer med barnets far..
Sagen er at jeg er ca. 6 måneder henne, men har ikke taget min Gravitamin i hele gravidteten, pånær måske nogle uger i alt, de står her hjemme, men jeg har ikke overskuet særlig meget..
Jeg tør ikke snakke med læger og JM om det, da jeg er bange for deres reaktion på min uansvarlighed..
Ved I om der kan ske skade med barnet ved at jeg ikke har spist Gravitamin. Jeg var til Nakkefolds skanning, og der fik jeg rigtig gode risiko tal, men kan der ske noget med barnets vækst og velfærd i maven.
Mvh Den der prøver at gøre det hele godt igen.
Jeg var og er også en klump til at tage mine piller. Spiste dog folsyre de første 12 uger og så stoppede jeg med dem, solgte mine gravitamin piller da jeg IKKE kan sluge piller der er så store som dem der!!!
Mine folsyre puttede jeg altid ind i maden.
Jeg spiser mine jern piller af og til, men ikke fast da jeg tit får hård mave af dem og det kan jeg altså ikke! 
Men til dagligt spiser jeg tygge vitaminer som smager af vingummi (min svigermor er farmakonom), så jeg får dem af hende og det er nok til mig bare at spise én. 
Anmeld