Anonym skriver:
Hvor er du sej! Tusind tak for endnu en betryggende og sandfærdig indlæg.
Jeg er utrolig glad for at du virker så reelt og kommer med så stærke ord til hvad der rigtig og forkert. Jeg er nu fuldstændig sikker på at de sidste seks måneder ikke vil gøre noget, jeg vil dog tage dem fremover.. Jeg ved at jeg skal passe på min guldklump og jeg, hvorimodfør var det hårdt, når barnets far var ond ved os. Og kaldte barnet og jeg onde ting, det fik mig til at tro at jeg ikke skulle elske barnet eller mig selv.. Nu har jeg det bedre og ved hvor jeg står.. Jeg vil som du råder mig til, smække benene op og lade være med at tænke så meget.. Og jeg vil nyde min første graviditet, selvom det har været en hård start... Stort jule knus
Det lyder absolut også som den største kærlighedserklæring du kunne give dit barn, at du har brudt med faderen.
Godt for både dig og den lille. Jeg håber, du har nogle gode venner og tætte familierelationer, som du kan trække på fremover, så du ikke står med det hele selv.
Desuden synes jeg, du lyder både fornuftig, intelligent og sød, så hvis du så også lige får styr på selvtilliden efter din eks' behandling, er der da ikke noget, du ikke kan klare.
Om ganske få måneder får du dit livs kærlighed lagt op på brystet og så vil de første seks måneder af graviditeten virke fuldstændigt ligegyldige.
Jeg ønsker dig al tænkelig held og lykke fremover.

Anmeld