Jeg har ikke taget min Gravitamin i hele graviditeten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.489 visninger
77 svar
0 synes godt om
12. december 2012

Anonym trådstarter

Hej kære alle..

Dette barn jeg venter nu, har ikke helt været ønsket, og jeg har haft op og nedture med barnets far, som nu har valgt at forlade mig og hans ufødte.

Jeg er utrolig ked af det for tiden, og sådan har det været i lang tid, da der ikke har været andet end problemer med barnets far..

Sagen er at jeg er ca. 6 måneder henne, men har ikke taget min Gravitamin i hele gravidteten, pånær måske nogle uger i alt, de står her hjemme, men jeg har ikke overskuet særlig meget..

Jeg tør ikke snakke med læger og JM om det, da jeg er bange for deres reaktion på min uansvarlighed..

Ved I om der kan ske skade med barnet ved at jeg ikke har spist Gravitamin. Jeg var til Nakkefolds skanning, og der fik jeg rigtig gode risiko tal, men kan der ske noget med barnets vækst og velfærd i maven.

Mvh Den der prøver at gøre det hele godt igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej kære alle..

Dette barn jeg venter nu, har ikke helt været ønsket, og jeg har haft op og nedture med barnets far, som nu har valgt at forlade mig og hans ufødte.

Jeg er utrolig ked af det for tiden, og sådan har det været i lang tid, da der ikke har været andet end problemer med barnets far..

Sagen er at jeg er ca. 6 måneder henne, men har ikke taget min Gravitamin i hele gravidteten, pånær måske nogle uger i alt, de står her hjemme, men jeg har ikke overskuet særlig meget..

Jeg tør ikke snakke med læger og JM om det, da jeg er bange for deres reaktion på min uansvarlighed..

Ved I om der kan ske skade med barnet ved at jeg ikke har spist Gravitamin. Jeg var til Nakkefolds skanning, og der fik jeg rigtig gode risiko tal, men kan der ske noget med barnets vækst og velfærd i maven.

jeg glemmer det altså også ret tit, jeg husker dem kun måske 2 ud og 7 dage min JM ved det godt, men sagde at så længe jeg spiser relativt varieret går det sku nok alt sammen

Anmeld

12. december 2012

Valle81

Kære dig,

Ro på, vitaminet er mest for din skyld, baby får det den skal have og det er dig der kommer til at "lide".

Jeg er selv en klovn til det, har ikke taget vitaminer under men eneste af mine tre graviditeter

Anmeld

12. december 2012

Thalia

Hvis du generelt spiser sundt og varieret er det altså ikke noget problem ikke at spise gravitamin...

Anmeld

12. december 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Hej kære alle..

Jeg spiste heller ikke vitaminer under min graviditet. Fortalte da åbent om det - var ikke klar over det var noget slemt?

Begyndte også først på jern langt inde i 4 månede, det var der ikke rigtigt nogen der fortalte mig...

Vi har en sund dreng på 2½

Anmeld

12. december 2012

Majbrit P

kan du så komme igang med de gravitaminer! der er en grund til at man skal tage dem.

De har fundet ud af at kvinder der ikke spiser vitaminer får børn der er bagefter i udviklingen.

Så kom IGANG!

Anmeld

12. december 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg glemmer det altså også ret tit, jeg husker dem kun måske 2 ud og 7 dage min JM ved det godt, men sagde at så længe jeg spiser relativt varieret går det sku nok alt sammen

Det er jeg glad for at høre, altså at der er håb.. Jeg ville blive så ked af det, hvis jeg var grunden til at mit barn kom til verden med færre resourcer end andres.

Jeg spiser og rimelig varieret synes jeg selv..

Er din JM virkelig helt med på at det er okay, jeg skal lige samle mod til at snakke med min Jm om det..

Anmeld

12. december 2012

Noneother

Der er blevet født raske børn i tusinder af år. -osse uden gravitamin.

Dit barn bliver ikke udviklingshæmmet eller lignende fordi du glemmer en vitaminpille. Hvis det går ud over noget, så er det DIN krop da barnet tærer på den.

Så ta´det helt roligt. 

Anmeld

12. december 2012

Maja88

Those green eyes skriver:

kan du så komme igang med de gravitaminer! der er en grund til at man skal tage dem.

De har fundet ud af at kvinder der ikke spiser vitaminer får børn der er bagefter i udviklingen.

Så kom IGANG!

håber det var skrevet ironisk

Anmeld

12. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Det er jeg glad for at høre, altså at der er håb.. Jeg ville blive så ked af det, hvis jeg var grunden til at mit barn kom til verden med færre resourcer end andres.

Jeg spiser og rimelig varieret synes jeg selv..

Er din JM virkelig helt med på at det er okay, jeg skal lige samle mod til at snakke med min Jm om det..

og hvis der sku ske noget, er det dig 'det går ud over' og ikke barnet, barnet skal nok sørge for at få det baby skal have, så det er dig der kommer til at mangle vitaminer

hun sagde bare at, det var jo bare en ekstra hjælp, ikke noget der var NØDVENDIGT, men en anbefaling - og så for hver pille jeg så huskede at tage, var det jo bare lidt ekstra vitaminer, men det var bestemt ikke noget jeg skulle bryde min hjerne med at få dårlig samvittighed over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.