Anonym skriver:
Tak for det
Dog er hendes råd, selvom den måske er forkert velkommen, da jeg var bange for at folk ville trøste mig og bare sige søde ord, da jeg havde brug for reelle fakta
Håber du forstår hvad jeg mener..
Han er heldigvis ude af billedet, og jeg er flyttet fra ham, og nu kan jeg begynde et godt liv med mig og baby, selvom det behøver noget tilvænning, da jeg siden jeg var helt ung ikke været uden nogen..
Men jeg er startet på sådan en ung mor gruppe, og det håber jeg går godt.
Det er virkelig sejt at det er en sms service jeg kan bruge til ALT 

Hvis det var helt forfærdeligt, at du ikke havde taget de vitaminer, så lover jeg dig, at jeg havde fortalt det, bare på en lidt pænere måde! Der er helt utrolig mange, der ikke husker vitaminerne og får sunde og raske børn! Der er bare ikke så mange der er ærlige omkring det

Det kræver noget tilvending for os alle at blive forældre, men det er da helt sikkert mere hårdt at blive det alene! Men heldigvis er du alene helt fra starten og ikke skal klare et brud oveni en lille bitte baby!
Dejligt at du er startet i en gruppe for unge mødre, det håber jeg bliver rigtig godt for dig!
Den er super den SMS service

Og når begge skanninger er gået godt, så skal du slet ikke bekymre dig! De skulle nok sige til, hvis de mente der var noget galt!
Jeg synes du skal snakke med din JM og få hende til at berolige dig!
Anmeld