Miss Kat skriver:
Det lyder absolut også som den største kærlighedserklæring du kunne give dit barn, at du har brudt med faderen.
Godt for både dig og den lille. Jeg håber, du har nogle gode venner og tætte familierelationer, som du kan trække på fremover, så du ikke står med det hele selv.
Desuden synes jeg, du lyder både fornuftig, intelligent og sød, så hvis du så også lige får styr på selvtilliden efter din eks' behandling, er der da ikke noget, du ikke kan klare.
Om ganske få måneder får du dit livs kærlighed lagt op på brystet og så vil de første seks måneder af graviditeten virke fuldstændigt ligegyldige.
Jeg ønsker dig al tænkelig held og lykke fremover.

Tusind tak for de dejlige ord, det er noget jeg også har brug for lige i denne tid, da barnets far har knækket mig lidt.
Jeg er jo beskrevet utrolig bange for at kommune kunne finde på at tage barnet fra mig, da de måske tror at jeg bliver en dårlig mor, fordi jeg ikke rigtig har venner og min familie har slået hånden af mig ( jeg er udenlandsk af oprindelse, så jeg har skulle vælge en kæreste eller en familie, jeg valgte kæresten

)
Men jeg er kommet med i en ung mor gruppe som jeg skal op til første gang i dag

Og jeg glæder mig utrolig meget, da min mave er så fin nu og jeg gerne vil vise den frem

Jeg glæder mig utrolig meget til at jeg bliver mig selv igen, jeg kan godt mærke at jeg føler trangen til at være mere social og snakke med mennesker, da jeg ikke gjorde det så meget, da jeg var med ham. Jeg var bare en ung pige der var fuldstændig forgabt i denne lidt ældre fyr, som tog mig med storm.
Tusind tak - endnu en gang for dine rare tanker og lykønskninger.