Uhh hvor kender jeg mange børn, inkl. mig der ikke burde være friske og raske, hvis det kun afhang af om moderen havde taget alle de rigtige kosttilskud
Altså ja det anbefales, at man tager noget tilskud til kosten, men det er for at sikre, at man ikke selv kommer i underskud og ikke får hvad man skal have!
Hvis du spiser yoghurt til morgenmad og lidt ost hist og pist, så skal du nok få kalk nok, men det skader aldrig at tage et tilskud, hvis du er i tvivl!
Jeg har været en klovn til at huske vitaminpiller hele mit liv, og da jeg så skulle i fertilitetsbehandling, skulle jeg ligesom tage hormoner mm på bestemte tidspunkter og på apotekets hjemmeside, kan man tilmelde sig en smart SMS service, du får lige et link, det har i hvert fald hjulpet mig
http://apoteket.dk/SmsService.aspxMen når alt kommer til alt, så må du altså ikke gå og fortælle dig selv, at du er en dårlig mor, fordi du ikke har taget dine vitaminer! Det er der MANGE der ikke gør!
Rigtig meget held og lykke med resten af graviditeten, jeg håber du får lagt fortiden bag dig, og kan begynde at glæde dig til at få den lille baby i armene

Anmeld