Er så ked af det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det er det også - men hva nytter det, når manden ikke er klar til flere pt.....

Har set flere mænd først blive klar, når barnet først er der - inkl. min datters far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Har set flere mænd først blive klar, når barnet først er der - inkl. min datters far

Joo, men vi har jo allerede børn.......

Anmeld

15. oktober 2012

sarulee

For din egen skyld, så behold barnet hvis det er det du inderst inde selv vil. Hvis du får en abort du ikke selv var helt sikker på du ville have, vil du fortryde det (resten af dit liv?) Og det er ikke sjovt at have den følelse, også selv om man har andre børn.

Det lyder måske lidt hårdt at han så bare må indordne sig, men tro mig, det er dig der skal leve med det resten af DIT liv.

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

sarulee skriver:

For din egen skyld, så behold barnet hvis det er det du inderst inde selv vil. Hvis du får en abort du ikke selv var helt sikker på du ville have, vil du fortryde det (resten af dit liv?) Og det er ikke sjovt at have den følelse, også selv om man har andre børn.

Det lyder måske lidt hårdt at han så bare må indordne sig, men tro mig, det er dig der skal leve med det resten af DIT liv.

Jeg kna ikke engang sige ordet "abort" uden at bryde sammen af tårer, jeg havde aldrig troet jeg skulle have en abort - jeg må snakket med manden igen, igen, igen og prøve at forklare ham det en gang mere......

Anmeld

15. oktober 2012

Lullaby

Er du klar til at smide jeres forhold væk? For det kan jo desværre være resultatet

Anmeld

15. oktober 2012

baby012

Husk- du skal leve med denne beslutning i resten af dit liv... Og ærligt, tror jeg at du vil komme til at savne dette barn i redsten af dit liv hvis du slår det ihjel.. 

da jeg stod den situation, gik jeg til min mormor.. 

Hun sagde, 

man fortryder ikke de børn man får, til dem er kun kærlighed..

man fortryder kun de børn man ikke får, til dem er kun sorg, og savn

og 

er du i tvivl, så er du ikke i tvivl .. 

Kan godt forestå du tænker på manden, men kan du være kone for ham, og mor for dine to guldklumper , med det sorg, savn og skyld som jeg synes det lyder til du vil føle?? 

Min mand sagde til mig da vi drøftede abort.. 

Jeg ved ikke om vi kan holde til et barn mere allerede nu, men jeg ved at forholdet ikke overlever en abort .. 

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Er du klar til at smide jeres forhold væk? For det kan jo desværre være resultatet

Nej, mine børn skal ikke miste deres far og jeg vil ikke miste min mand

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Husk- du skal leve med denne beslutning i resten af dit liv... Og ærligt, tror jeg at du vil komme til at savne dette barn i redsten af dit liv hvis du slår det ihjel.. 

da jeg stod den situation, gik jeg til min mormor.. 

Hun sagde, 

man fortryder ikke de børn man får, til dem er kun kærlighed..

man fortryder kun de børn man ikke får, til dem er kun sorg, og savn

og 

er du i tvivl, så er du ikke i tvivl .. 

Kan godt forestå du tænker på manden, men kan du være kone for ham, og mor for dine to guldklumper , med det sorg, savn og skyld som jeg synes det lyder til du vil føle?? 

Min mand sagde til mig da vi drøftede abort.. 

Jeg ved ikke om vi kan holde til et barn mere allerede nu, men jeg ved at forholdet ikke overlever en abort .. 

Præcis, åh......

Anmeld

16. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

Præcis, åh......

Ved det er svært 

Personligt besluttede jeg mig for ikke at vælge nogen, eller noget fra, kun til.. Har levet efter det siden, og er faktisk blevet et mere glad og posetivt meneske af det  

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Ved det er svært 

Personligt besluttede jeg mig for ikke at vælge nogen, eller noget fra, kun til.. Har levet efter det siden, og er faktisk blevet et mere glad og posetivt meneske af det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.