Er så ked af det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Årh okay - tror du har taget beslutning i det  

Ja, hvad jeg havde stået alene med en test og kun skulle tænke på mig selv, så var beslutningen taget, uden at blinke, jeg tænker dog hele tiden på manden også bliver jeg så ufattelig ked af det også tænker jeg på den lille bebs også blir jeg endnu mere ked af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Nej, sådan må det heller ikke forståes, han siger "bare" at det er op til mig, men at han gerne så at vi ventede lidt mere end de 9 mdrs leveringstid..........

Helt ærligt, så synes jeg, din mand burde holde det for sig selv, - altså at han "helst så", at der var gået lidt længere tid... - For det er da ikke konstruktivt. - Jeg mener, så sidder du og er gravid og ked af det nu. - Hvor du egentlig blot burde være gravid .

Jeg tænker, fair nok, at det er kommet som en overraskelse, men ikke desto mindre, er spiren her jo nu..  Det er jo et lille mirakel, vi snakker om, - ikke en eller anden ting, som man kan "levere tilbage" eller udskyde bestilling af til næste år. 

Jeg synes bestemt, at abort bør være en mulighed i enkelte tilfælde, men jeg synes, det er dybt godnat, at bruge abortmuligheden som et forkælet grundlag til optimal familieindretning.

Jeg tror, du ved, hvad jeg mener?

Anmeld

15. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sidder og kigger på mine to børn og kan ikke forstå manden ikke vil have den lille spire der vosker inde i maven, jeg er ikke ret langt henne og manden har sagt at han gerne vil have én mere, men at han ikke magter det lige nu

Jeg er så ked af det, splittet og magter ikke af det er MIG der (måske) skal ind og tage livet af den lille spire - for mig er det endnu et ønskebarn....

Hvad skal jeg dog gøre

Tjaaa...du må ganske enkelt forklare ham hvad du føler og hvilke konsekvenser det kan få for jeres liv og din psykiske status.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Helt ærligt, så synes jeg, din mand burde holde det for sig selv, - altså at han "helst så", at der var gået lidt længere tid... - For det er da ikke konstruktivt. - Jeg mener, så sidder du og er gravid og ked af det nu. - Hvor du egentlig blot burde være gravid .

Jeg tænker, fair nok, at det er kommet som en overraskelse, men ikke desto mindre, er spiren her jo nu..  Det er jo et lille mirakel, vi snakker om, - ikke en eller anden ting, som man kan "levere tilbage" eller udskyde bestilling af til næste år. 

Jeg synes bestemt, at abort bør være en mulighed i enkelte tilfælde, men jeg synes, det er dybt godnat, at bruge abortmuligheden som et forkælet grundlag til optimal familieindretning.

Jeg ved præcis hvad du mener, og er helt enig, men jeg vil da også noget så nødigt, gøre min mand til far igen, når han nu ike li syntes....

ÅHHHH

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

Frk. Himmelblå skriver:

Her er jeg fuldstændig enig!

Anmeld

15. oktober 2012

Victoriasmor88

Hvad nu hvis manden går psykisk ned på at få en til? Han må jo åbenbart ikke fortælle hvordan han har det med en mere i huset  måske han bare virkelig ikke kan magte det. Synes det er en ærgelig situation for jer begge 

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Hvad nu hvis manden går psykisk ned på at få en til? Han må jo åbenbart ikke fortælle hvordan han har det med en mere i huset  måske han bare virkelig ikke kan magte det. Synes det er en ærgelig situation for jer begge 

Det er også sådan jeg har det, åh har så mange blandende følelser, for jeg vil jo vildt gerne tage hensyn til ham og ikke "tvinge" ham til noget han ikke vil...men men men

Anmeld

15. oktober 2012

Victoriasmor88

Anonym skriver:

Det er også sådan jeg har det, åh har så mange blandende følelser, for jeg vil jo vildt gerne tage hensyn til ham og ikke "tvinge" ham til noget han ikke vil...men men men

Kan sagtens følge dig  Ved faktisk ikke hvad jeg selv ville gøre hvis jeg stod i din situation. Ville nok snakke med manden om hvad det er der gør at han vil vente. Måske det bare er noget han siger for at trække tiden ud og i virkelig slet ikke ønsker flere børn, ellers ville han vel ikke gå SÅ meget op i om i får et barn nu eller om 2 år. 

Anmeld

15. oktober 2012

MorDk

Anonym skriver:

Det er det også - men hva nytter det, når manden ikke er klar til flere pt.....

Nu er uheldet jo sket... og din mand vil gerne have én til... Hvorfor så vente... Hvem siger at I får nemt ved at få en når I går igang med projekt baby? Jeg føler med dig... Håber I finder en løsning. Snak sammen. Kram ♥

Anmeld

15. oktober 2012

Lullaby

Da der var en mistanke om at jeg evt var gravid for 3 år siden sagde min mand til mig, at han ikke kunne magte et barn lige nu. Jeg var lige kommet ud af min depression og vores sexliv var ikke helt ok. Vi havde brugt beskyttelse (men fandt så ud af at min anti-depressiv medicin havde kunnet forpurre beskyttelsen bagefter). Så jeg stod med en positiv test i hånden. Han satte sig ned med mig og sagde, at han elskede mig, vores datter men at han ikke psykisk kunne magte et barn til. Han ville være far med stort F når vi var klar til endnu en og ikke lige nu hvor han måske ikke ville kunne overskue endnu et barn. Vi tog sammen den beslutning, at det var en abort. Selvfølgelig gjorde det ondt på mig. Naturen gjorde så arbejdet for mig. Det var nok medicinen sagde min læge der havde gjort at barnet ikke havde kunnet klare sig og så klarede min krop det for mig. For pokker, det var hårdt. Men jeg kunne aldrig finde på at trække sådan noget ned over hovedet på min mand. Vi er 2 om det her. Vi er 2 om at få en familie sammen. Jeg håber for dig at du træffer en beslutning som I begge kan leve med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.