Er så ked af det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.515 visninger
93 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Sidder og kigger på mine to børn og kan ikke forstå manden ikke vil have den lille spire der vosker inde i maven, jeg er ikke ret langt henne og manden har sagt at han gerne vil have én mere, men at han ikke magter det lige nu

Jeg er så ked af det, splittet og magter ikke af det er MIG der (måske) skal ind og tage livet af den lille spire - for mig er det endnu et ønskebarn....

Hvad skal jeg dog gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

TR

Anonym skriver:

Sidder og kigger på mine to børn og kan ikke forstå manden ikke vil have den lille spire der vosker inde i maven, jeg er ikke ret langt henne og manden har sagt at han gerne vil have én mere, men at han ikke magter det lige nu

Jeg er så ked af det, splittet og magter ikke af det er MIG der (måske) skal ind og tage livet af den lille spire - for mig er det endnu et ønskebarn....

Hvad skal jeg dog gøre

- hmm, hvis ikke han vil have flere, hvorfor er der så ikke blevet brugt beskyttelse ??  .. 

- husk at hvis du vælger at få det fjernet, er det noget du skal leve med resten af dit liv .. 

- håber i virkelig får det snakket igennem , det kan jo os ske han er "bange" 

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

- hmm, hvis ikke han vil have flere, hvorfor er der så ikke blevet brugt beskyttelse ??  .. 

- husk at hvis du vælger at få det fjernet, er det noget du skal leve med resten af dit liv .. 

- håber i virkelig får det snakket igennem , det kan jo os ske han er "bange" 

Det gjorde vi også - men der må ha været hul i kondomet

Anmeld

15. oktober 2012

Pige2009

Hvis det føles forkert - så behold det. En abort virker til at være den helt forkerte beslutning for dig, som du skriver det?

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvis det føles forkert - så behold det. En abort virker til at være den helt forkerte beslutning for dig, som du skriver det?

Det er det også - men hva nytter det, når manden ikke er klar til flere pt.....

Anmeld

15. oktober 2012

TR

Anonym skriver:

Det gjorde vi også - men der må ha været hul i kondomet

Okay 

Sorry, har svært ved at rådgive, fordi jeg sidder som en der virkelig kæmper for at blive gravid  

Håber du finder ud af det, men som sagt , hvis du synes det forkert at få en abort, så BEHOLD den kommende baby 

Anmeld

15. oktober 2012

Snartmortil3

Man fortryder ikke de børn man får - men dem man ikke får. Husk det.

Også en lille krammer til dig. håber i vælger det rigtige for jer

Anmeld

15. oktober 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Hvad skal jeg dog gøre

Tror du ikk manden bare lige ska vende sig til det ?

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

110811 skriver:

Man fortryder ikke de børn man får - men dem man ikke får. Husk det.

Også en lille krammer til dig. håber i vælger det rigtige for jer

Den var faktisk nok meget korrekt - mange tak

Jamen, havde det stået til mig, havde jeg ikke været ét sekundt i tvivl

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Tror du ikk manden bare lige ska vende sig til det ?

Det vd jeg ikke, han siger at han "helst" vil vente lidt med en mere.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.