Er så ked af det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Sidder og kigger på mine to børn og kan ikke forstå manden ikke vil have den lille spire der vosker inde i maven, jeg er ikke ret langt henne og manden har sagt at han gerne vil have én mere, men at han ikke magter det lige nu

Jeg er så ked af det, splittet og magter ikke af det er MIG der (måske) skal ind og tage livet af den lille spire - for mig er det endnu et ønskebarn....

Hvad skal jeg dog gøre

Du skal da ikke få en abort, når du gerne vil have barnet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Du skal da ikke få en abort, når du gerne vil have barnet. 

Men hva med manden?

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

110811 skriver:

Man fortryder ikke de børn man får - men dem man ikke får. Husk det.

Også en lille krammer til dig. håber i vælger det rigtige for jer

Til ts:

Anmeld

15. oktober 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Det vd jeg ikke, han siger at han "helst" vil vente lidt med en mere.......

Jamen helst r jo lidt forsent

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Jamen helst r jo lidt forsent

Jaaa - det er jo nemli li det dét er

Anmeld

15. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Men hva med manden?

Kan godt se at det er lidt synd for din mand, MEN hvis du vælger at få en abort for hans skyld og du deved slår dit ønskebarn ihjel, så vil du savne det her barn resten af dit liv.

Du må fortælle ham, at du ikke kan/vil slå jeres barn ihjel og at du derfor beholder det.  Du skriver jo selv at han gerne vil have et barn mere på et tidspunkt, Det tidspunkt er så bare lige blevet fastsat til om 9 måneder.

Det er ikke nogen rar situation I står i. Men som en skrev længere oppe  Man fortryder ikke de børn man får - men dem man ikke får

Anmeld

15. oktober 2012

Nadia&Daniel

Presser han dig til abort?? Vist ikke, så synes jeg I skal beholde guldklumpen  Kan være han har brug for tid til at vende sig til tanken (han har ca. 9 mdr. til det)

Håber I finder ud af det

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Presser han dig til abort?? Vist ikke, så synes jeg I skal beholde guldklumpen  Kan være han har brug for tid til at vende sig til tanken (han har ca. 9 mdr. til det)

Håber I finder ud af det

Nej, sådan må det heller ikke forståes, han siger "bare" at det er op til mig, men at han gerne så at vi ventede lidt mere end de 9 mdrs leveringstid..........

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Kan godt se at det er lidt synd for din mand, MEN hvis du vælger at få en abort for hans skyld og du deved slår dit ønskebarn ihjel, så vil du savne det her barn resten af dit liv.

Du må fortælle ham, at du ikke kan/vil slå jeres barn ihjel og at du derfor beholder det.  Du skriver jo selv at han gerne vil have et barn mere på et tidspunkt, Det tidspunkt er så bare lige blevet fastsat til om 9 måneder.

Det er ikke nogen rar situation I står i. Men som en skrev længere oppe  Man fortryder ikke de børn man får - men dem man ikke får

Det nemli også sådan jeg har det, at det er synd for ham, men for mig er det et ønskebarn, selvom det kom meget uventet

Anmeld

15. oktober 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Nej, sådan må det heller ikke forståes, han siger "bare" at det er op til mig, men at han gerne så at vi ventede lidt mere end de 9 mdrs leveringstid..........

Årh okay - tror du har taget beslutning i det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.