jeg er nysgerrig: hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

FrkZier

SussieThyssen skriver:

Jeg stemte blankt, for jeg har jo 3 unger. 
Med de to første var det præcis på 3 mdrs dagen for hvornår jeg blev gravid, og det er egentligt pudsigt, men der var nu også så meget, der var helt ens med de to, også omkring hvornår jeg fødte, jeg gik nemlig også præcis 12 dage over med dem begge to.
Men jeg mærkede dem begge ved, at de hårdt og kontant sparkede på min blære LOL

Nr 3 mærkede jeg i uge 9, som en lille bitte reje, der lå og vrikkede, dybt inde i mig. Og jeg var ikke spor i tvivl om, at det var den bette der lå der og vred sig, for det er en følelse, der er så meget anderledes end noget andet.
Men ok, jeg har jo også været gravid et hav af gange og er i ekstrem god kontakt med min krop, så jeg kender forskel på sol og blæst

Kærligst
Sussie

men hvorfor stemme blankt? spørgsmålet lyder jo på hvornår du mærkede liv første gang?

når men anyways..

så når du har været i uge 12 ?? det jo også relativt tidligt, hvorfor tror du at du ku mærke det så tidligt? voldsomme unger eller er du meget kropsbevidst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

FrkZier

RikkeThygesen skriver:

Det er til MD.. Jeg tænkte det var åndsvagt at købe en kønsscanning når vi skulle til MD hvor vi forhåbentlig får det af vide, ellers bestiller jeg tid med det samme bagefter
Jeg VIL vide det

jeg ville til at starte med ikke vide det, men så overtalte min kæerset mig, så nu kan jeg slet ikke vente så har bestilt tid til kønscanning d. 2/10

hvornår er MD?

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

haha nej det der jo heller ingen grund til - og bestemt heller ikke fare for nu

Nej det tror jeg heller ikke Men tror jeg nu heller ikke vi var kommet til med en. 

Vil i egentlig have kønsscanning, eller venter i til MD? Hvis i da vil vide kønnet

Anmeld

14. oktober 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

men hvorfor stemme blankt? spørgsmålet lyder jo på hvornår du mærkede liv første gang?

når men anyways..

så når du har været i uge 12 ?? det jo også relativt tidligt, hvorfor tror du at du ku mærke det så tidligt? voldsomme unger eller er du meget kropsbevidst?

LOL begge dele

Mine unger var de rene lopper derinde og meget store lynhurtigt, og som jeg skriver er jeg i ekstrem god kontakt med min krop.
Jeg stemte blankt fordi jeg ville krydse af på 3 unger og den ene var i uge 9

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Nej det tror jeg heller ikke Men tror jeg nu heller ikke vi var kommet til med en. 

Vil i egentlig have kønsscanning, eller venter i til MD? Hvis i da vil vide kønnet

haha tror du har ret, tvivler på nogen keder sig med en nyfødt

til at starte med ville jeg ikke vide det, men min kæreste fik mig overtalt så vi skal til kønsscanning d. 2/11

Anmeld

14. oktober 2012

MilleRasmussen

Jeg er i uge 20 nu og har kun mærket små puf, kun noget jeg har kunne mærke. Alt er som det skal være, det kan bare ikke mærkes ret meget endnu. Min mor har heller ikke mærket ret meget med mig eller nogle af mine søstre, tror det er meget forskelligt fra person til person 

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

haha tror du har ret, tvivler på nogen keder sig med en nyfødt

til at starte med ville jeg ikke vide det, men min kæreste fik mig overtalt så vi skal til kønsscanning d. 2/11

Hehe sådan kan det gå  

Det bliver da vildt spændende

Anmeld

14. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg var først i uge 23-24 tror jeg, da det var ordentlige spark

Anmeld

14. oktober 2012

AnthonsMor

FrkZier skriver:

jeg ville til at starte med ikke vide det, men så overtalte min kæerset mig, så nu kan jeg slet ikke vente så har bestilt tid til kønscanning d. 2/10

hvornår er MD?

Vi skal til MD onsdag d. 24/10 klokken 9, så jeg glæder mig bare HERRE meget!!

Anmeld

14. oktober 2012

L&V

FrkZier skriver:

jeg læser mange graviditetstkalendre osv- og der står de fleste steder at man som første gang skal regne med at mærke liv omkring uge 20 og som 2 gangs hvis man er heldig omkring uge 15

Yeps det er jeg os helt overbevist om det er rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.