jeg er nysgerrig: hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Jeg synes det er rigtig rart. Der er jo en øget risiko for komplikationer, når der er to. Men der er styr på det

Ja det var til NF. Vi har ikke været til scanning før den. 

Okay, men det kan også snart være jo
Ja det er rigtigt. Dejligt at der kan blive holdt lidt øje så. Kan forestille mig at det giver jer en ro.  

ja nemlig

hold da op, det var noget af en overraskelse eller hvad? medmindre du havde en fornmmelse af der var to?

det rigtig dejligt at blive fulgt her i starten, gør det lidt nemmere at tro på det nok skal gå denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Nemlig
Men sådan synes jeg ikke det var med Carolina

Men der går nok ikke så længe før du mærker noget

jeg har altid tænkt at jeg sku helt op omkring de 20 uger, fordi det læser man i alle bøgerne osv. men kan jo se på afstemningen det ikke helt er sådan i den virkelige verden

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

ja nemlig

hold da op, det var noget af en overraskelse eller hvad? medmindre du havde en fornmmelse af der var to?

det rigtig dejligt at blive fulgt her i starten, gør det lidt nemmere at tro på det nok skal gå denne gang

Det kom som en kæmpe overraskelse og et rimelig stort chok  Det havde vi ikke lige regnet med hehe. Men vi havde faktisk joket lidt med det, fordi jeg har haft en rigtig træls graviditet med døgn kvalme. 

Men nu glæder vi os. Det bliver så spændende med to prinsesser  

Ja nemlig. Så skal i ikke gå og bekymre jer så meget. 

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Det kom som en kæmpe overraskelse og et rimelig stort chok  Det havde vi ikke lige regnet med hehe. Men vi havde faktisk joket lidt med det, fordi jeg har haft en rigtig træls graviditet med døgn kvalme. 

Men nu glæder vi os. Det bliver så spændende med to prinsesser  

Ja nemlig. Så skal i ikke gå og bekymre jer så meget. 

hehe ku jo godt være der var mange tvillinger i jeres familier så i lidt havde en ide om der var mulighed for at der sku være to

jeg synes bare det helt fantastisk med to små mirakler, i er heldige!

Anmeld

14. oktober 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

jeg har altid tænkt at jeg sku helt op omkring de 20 uger, fordi det læser man i alle bøgerne osv. men kan jo se på afstemningen det ikke helt er sådan i den virkelige verden

Nej sådan behøver det ikke være
Jeg var helt præcist 17+3 med Lærke og hun er den første

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Nej sådan behøver det ikke være
Jeg var helt præcist 17+3 med Lærke og hun er den første

hehe det skal nok blive spændende hvornår det bliver min tur

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Kat

FrkZier skriver:

og hvad så med førstegangsfødende?

Pas!

Anmeld

14. oktober 2012

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Jeg er i dag 19+3 og har intet mærket endnu.. Jeg mærkede noget jeg troede var bobler for 3-4 uger siden, men siden da har der ikke været noget..

Så jeg kan godt sige dig jeg håber der snart sker noget

Så igen, det er MEGET individuelt, hvordan og hvorledes

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Kat

Jeg har prøvet et par gange, hvor jeg tænkte - Var det babyerne?  Men jeg tror bare det har været luft  

Min mor siger at man er ikke i tvivl, når man mærker det, så jeg tror ikke at jeg har mærket noget endnu. Min JM siger dog at jeg højst sandsynligt snart kan mærke dem, fordi der er to

Glæder mig så meget til jeg kan mærke mine babyer. Det må være så stort! 

Samme her.... 

Kan slet, slet ikke vente.... 

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

RikkeThygesen skriver:

Jeg er i dag 19+3 og har intet mærket endnu.. Jeg mærkede noget jeg troede var bobler for 3-4 uger siden, men siden da har der ikke været noget..

Så jeg kan godt sige dig jeg håber der snart sker noget

Så igen, det er MEGET individuelt, hvordan og hvorledes

så håber vi du snart for lov at mærke liv

men ja kan høre det er meget individuelt - så havde man da næsten håbet man var en af dem der mærkede liv i uge 11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.