jeg er nysgerrig: hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

ja har godt hørt at man 2.gang kan mærke det tidligere

11+ var da også ret tidligt, hvilken slags liv var det? bobler? spark?

"kraftige" bobler vil jeg kalde det, for det var ikke bare de der små bobler, men heller ikke rigtig spark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

hvor langt er det du er henne nu?

ja når der er to er der jo ikke lige så meget plads så de kommer vel hurtigere ud mod maveskindet ku man forestille sig

Jeg forestiller mig hvert fald at de har mindre plads og det er derfor  

Jeg er 16+6 i dag Så om 3 uger skal jeg se mine piger igen  

Hvor langt er du henne? 

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

"kraftige" bobler vil jeg kalde det, for det var ikke bare de der små bobler, men heller ikke rigtig spark

okay

jeg tænker hvordan man kan være sikker på det er baby og ikke luft? fordi jeg har da haft "lidt" luft jeg kan mærke flyver rundt derinde så hvornår man kommer til det punkt hvor du VIDSTE det var baby og ikke tarmluft?

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Jeg forestiller mig hvert fald at de har mindre plads og det er derfor  

Jeg er 16+6 i dag Så om 3 uger skal jeg se mine piger igen  

Hvor langt er du henne? 

ja så det jo ikke helt utænkeligt at du snart mærker dem

kommer du til mange ekstra scanninger pga at er er to?

jeg er 11+4 så der går jo nok en del tid endnu før jeg mærker noget

Anmeld

14. oktober 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

okay

jeg tænker hvordan man kan være sikker på det er baby og ikke luft? fordi jeg har da haft "lidt" luft jeg kan mærke flyver rundt derinde så hvornår man kommer til det punkt hvor du VIDSTE det var baby og ikke tarmluft?

Altså jeg kunne sagtens mærke at det ikke bare var luft, for når jeg har luft i maven, så er det sådan en rullende fornemmelse i tarmene
Og da jeg mærkede Carolina føltes det som om en boble sprang

Det var lidt sværere med Lærke, da jeg jo ikke vidste hvordan det føltes og der var det kun små bobler til at starte med. Men man finder hurtigt ud af det

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

ja så det jo ikke helt utænkeligt at du snart mærker dem

kommer du til mange ekstra scanninger pga at er er to?

jeg er 11+4 så der går jo nok en del tid endnu før jeg mærker noget

Jeg skal til ekstra scanninger ca. hver 4. uge, efter MD og så får jeg flere JM-besøg. Så der er lidt ekstra Men det havde været scanning hver 2. uge, hvis det var enæggede. 

Nej der går nok lidt tid endnu Men man kan næsten ikke vente hehe.

Har i været til NF? 

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Jeg skal til ekstra scanninger ca. hver 4. uge, efter MD og så får jeg flere JM-besøg. Så der er lidt ekstra Men det havde været scanning hver 2. uge, hvis det var enæggede. 

Nej der går nok lidt tid endnu Men man kan næsten ikke vente hehe.

Har i været til NF? 

det er meget rart at blive fulgt lidt tættere er det ikke? var det egentlig til NF i fandt ud af der var to?

NF er først d. 22/10 så om 8 dage, men har allerede været til 4 scanninger pga. jeg har mistet før

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

Altså jeg kunne sagtens mærke at det ikke bare var luft, for når jeg har luft i maven, så er det sådan en rullende fornemmelse i tarmene
Og da jeg mærkede Carolina føltes det som om en boble sprang

Det var lidt sværere med Lærke, da jeg jo ikke vidste hvordan det føltes og der var det kun små bobler til at starte med. Men man finder hurtigt ud af det

okaj, jeg høre nemlig tit at de bobler følels som noget der ruller - og jeg tænker, det gør tarmluft jo også

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

det er meget rart at blive fulgt lidt tættere er det ikke? var det egentlig til NF i fandt ud af der var to?

NF er først d. 22/10 så om 8 dage, men har allerede været til 4 scanninger pga. jeg har mistet før

Jeg synes det er rigtig rart. Der er jo en øget risiko for komplikationer, når der er to. Men der er styr på det

Ja det var til NF. Vi har ikke været til scanning før den. 

Okay, men det kan også snart være jo
Ja det er rigtigt. Dejligt at der kan blive holdt lidt øje så. Kan forestille mig at det giver jer en ro.  

Anmeld

14. oktober 2012

AnnaK89

FrkZier skriver:

okaj, jeg høre nemlig tit at de bobler følels som noget der ruller - og jeg tænker, det gør tarmluft jo også

Nemlig
Men sådan synes jeg ikke det var med Carolina

Men der går nok ikke så længe før du mærker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.