jeg er nysgerrig: hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

dina1980

og kan se 7 procent siger uge 11, det lyder heller ik rigtigt, ja undskyld jeg siger det men tro virkelig ik på det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

M (:

FrkZier skriver:

har ofte hørt beskrivelsen at det følelses som en lille fisk der svømmer rundt jeg tænker bare, hvordan ved man det er sådan det følels? det vel de færreste der har haft en guldfisk til at svømme rundt inde i  maven

så i nok bare hurtige i din familie

Haha, jeg har! Men har ikke mærket den endnu..

Anmeld

14. oktober 2012

L&V

M (: skriver:

Haha, jeg har! Men har ikke mærket den endnu..

Har du ædt en guldfisk uden den døde, du er dælme den sejeste jeg bliver"kender" lidt mr bean agtigt ha ha ha

Anmeld

14. oktober 2012

M (:

Månsson skriver:

Har du ædt en guldfisk uden den døde, du er dælme den sejeste jeg bliver"kender" lidt mr bean agtigt ha ha ha

Jeps, venter bare på, at den bliver stor nok til at jeg kan mærke den.. Men det er nu en underlig guldfisk, den vil kun have sovs og filuris..

Anmeld

14. oktober 2012

L&V

Jeps, venter bare på, at den bliver stor nok til at jeg kan mærke den.. Men det er nu en underlig guldfisk, den vil kun have sovs og filuris..

Den ved hvad der er godt den bette guldfisk.. Så er det bare men at køre noget ned så den snart kan baske med halen

Anmeld

14. oktober 2012

M (:

Månsson skriver:

Den ved hvad der er godt den bette guldfisk.. Så er det bare men at køre noget ned så den snart kan baske med halen

Haha, ja, man må jo give den de bedste betingelser - ellers gider den jo aldrig svømme

Anmeld

14. oktober 2012

Leneur

Jeg mærkede liv den allerførste gang 24+1 og hun sparkede og rumsterede rundt derinde som en anden alien, så maven så meget mærkelig ud og alle kunne se det. Mærkede intet overhovedet inden, hverken bobler eller små spjæt og var meget bekymret netop fordi man kunne læse herinde at mange havde mærket liv første gang omkring de 15-19 uger. Var til tjek hos lægen og fik heldigvis lov til at høre fiskekutteren derinde, så man blev beroliget igen.

Anmeld

14. oktober 2012

L&V

Haha, ja, man må jo give den de bedste betingelser - ellers gider den jo aldrig svømme

Det er jo nemlig det, lad guldfisk svømme i en pyt af sovsede filur

Anmeld

15. oktober 2012

M (:

Månsson skriver:

Det er jo nemlig det, lad guldfisk svømme i en pyt af sovsede filur

Hahaha, egentlig lidt klamt!

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

MilleRasmussen skriver:

Jeg er i uge 20 nu og har kun mærket små puf, kun noget jeg har kunne mærke. Alt er som det skal være, det kan bare ikke mærkes ret meget endnu. Min mor har heller ikke mærket ret meget med mig eller nogle af mine søstre, tror det er meget forskelligt fra person til person 

har læst i de fleste bøger det også først er deromkring største delen mærker noget, så det jo meget normalt det du oplever kan man sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.