jeg er nysgerrig: hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

hehe ku jo godt være der var mange tvillinger i jeres familier så i lidt havde en ide om der var mulighed for at der sku være to

jeg synes bare det helt fantastisk med to små mirakler, i er heldige!

Nej det er der ikke Så det var ikke lige ventet. Men som min kæreste siger: "Det skal jo starte et sted" 

Det er også helt fantastisk. Men også noget af en mundfuld hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Miss Church

Miss Kat skriver:

Samme her.... 

Kan slet, slet ikke vente.... 

Nej det bliver simpelthen en fantastisk oplevelse  

Men det kommer nok lige pludselig. Synes også det er lidt svært, når man ikke rigtig ved hvad man skal mærke efter. Men de siger at man ikke er i tvivl, når det sker

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Nej det er der ikke Så det var ikke lige ventet. Men som min kæreste siger: "Det skal jo starte et sted" 

Det er også helt fantastisk. Men også noget af en mundfuld hehe

haha ja der er da ingen grund til at hvile på laurbærne vel  - man kan ligeså godt tage den lige på og hårdt

Anmeld

14. oktober 2012

AnthonsMor

FrkZier skriver:

så håber vi du snart for lov at mærke liv

men ja kan høre det er meget individuelt - så havde man da næsten håbet man var en af dem der mærkede liv i uge 11

Ja på den ene side kunne det være lækkert.. Men jeg har en veninde der havde en ret vild baby, som hun kun nåede at mærke i 5 uger før han blev født, men i de 5 uger sov hun nærmest ikke fordi han var så vild

Så jeg tror det er ok at mærke det så sent som muligt, hvis man kommer i samme situation :p

Men ja, jeg GLÆDER mig til at jeg kan mærke min baby, og til jeg ved om det bliver en babypige eller dreng.. Der er kun 10 dage til nu, og jeg er bare herre nervøs, også mest for at der er noget galt eller noget.. Puh :p

Anmeld

14. oktober 2012

isabellasmor

Jeg har stemt uge 13, men tror faktisk nærmere det var uge 12 jeg mærkede liv første gang

Anmeld

14. oktober 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

haha ja der er da ingen grund til at hvile på laurbærne vel  - man kan ligeså godt tage den lige på og hårdt

Ork nej. Vi vil ikke risikere at komme til at kede os 

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

RikkeThygesen skriver:

Ja på den ene side kunne det være lækkert.. Men jeg har en veninde der havde en ret vild baby, som hun kun nåede at mærke i 5 uger før han blev født, men i de 5 uger sov hun nærmest ikke fordi han var så vild

Så jeg tror det er ok at mærke det så sent som muligt, hvis man kommer i samme situation :p

Men ja, jeg GLÆDER mig til at jeg kan mærke min baby, og til jeg ved om det bliver en babypige eller dreng.. Der er kun 10 dage til nu, og jeg er bare herre nervøs, også mest for at der er noget galt eller noget.. Puh :p

hold da op - hehe ja lige i det tilfælde er det bedst af vente

men glæder mig bare så meget til at mærke liv, tror generelt bare jeg er ret utålmodig

har i bestilt kønsscanning eller er det til MD?

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Ork nej. Vi vil ikke risikere at komme til at kede os 

haha nej det der jo heller ingen grund til - og bestemt heller ikke fare for nu

Anmeld

14. oktober 2012

AnthonsMor

FrkZier skriver:

hold da op - hehe ja lige i det tilfælde er det bedst af vente

men glæder mig bare så meget til at mærke liv, tror generelt bare jeg er ret utålmodig

har i bestilt kønsscanning eller er det til MD?

Det er til MD.. Jeg tænkte det var åndsvagt at købe en kønsscanning når vi skulle til MD hvor vi forhåbentlig får det af vide, ellers bestiller jeg tid med det samme bagefter
Jeg VIL vide det

Anmeld

14. oktober 2012

SussieThyssen

FrkZier skriver:

Hej tøser

jeg er sommen bare nysgerrig, hvornår mærkede du liv første gang?

jeg synes efterhånden jeg har læst om folk der har mærket liv meget se tidligt, så kunne være sjovt at det sort på hvidt

Og hvis i svare før uge 10 eller efter uge 22 må i meget gerne skrive hvornår det så var

Jeg stemte blankt, for jeg har jo 3 unger. 
Med de to første var det præcis på 3 mdrs dagen for hvornår jeg blev gravid, og det er egentligt pudsigt, men der var nu også så meget, der var helt ens med de to, også omkring hvornår jeg fødte, jeg gik nemlig også præcis 12 dage over med dem begge to.
Men jeg mærkede dem begge ved, at de hårdt og kontant sparkede på min blære LOL

Nr 3 mærkede jeg i uge 9, som en lille bitte reje, der lå og vrikkede, dybt inde i mig. Og jeg var ikke spor i tvivl om, at det var den bette der lå der og vred sig, for det er en følelse, der er så meget anderledes end noget andet.
Men ok, jeg har jo også været gravid et hav af gange og er i ekstrem god kontakt med min krop, så jeg kender forskel på sol og blæst

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.