jeg er nysgerrig: hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

132319

Første gang: 26+

Anden gang: 20+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

FrkZier

Leneur skriver:

Jeg mærkede liv den allerførste gang 24+1 og hun sparkede og rumsterede rundt derinde som en anden alien, så maven så meget mærkelig ud og alle kunne se det. Mærkede intet overhovedet inden, hverken bobler eller små spjæt og var meget bekymret netop fordi man kunne læse herinde at mange havde mærket liv første gang omkring de 15-19 uger. Var til tjek hos lægen og fik heldigvis lov til at høre fiskekutteren derinde, så man blev beroliget igen.

mange tak fordi du havde lyst til at dele

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

132319 skriver:

Første gang: 26+

Anden gang: 20+

tusind tak fordi du gad dele det med mig/os

Anmeld

15. oktober 2012

kiwiol

Første gang i uge 18

Anden gang i uge 15

Tredie gang i uge 19

Inden da var det bare lidt bobler jeg mærkede.. som lige så godt kan have været tarmene.. for det føles fuldstændigt ens.

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

kiwiol skriver:

Første gang i uge 18

Anden gang i uge 15

Tredie gang i uge 19

det var da 'sjovt' at du mærkede det senest den sidste gang, er der en speciel årsag til det tror du?

Anmeld

15. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

FrkZier skriver:

Hej tøser

jeg er sommen bare nysgerrig, hvornår mærkede du liv første gang?

jeg synes efterhånden jeg har læst om folk der har mærket liv meget se tidligt, så kunne være sjovt at det sort på hvidt

Og hvis i svare før uge 10 eller efter uge 22 må i meget gerne skrive hvornår det så var

Jeg er ret sikker på at det var i uge 18  Som første-gangs gravid syntes jeg da virkelig det var svært, men fandt jo efterhånden ud af hvad de små puf betød, så jeg er rimelig sikker på at det var i uge 18 hehe..

Anmeld

15. oktober 2012

MissTas

FrkZier skriver:

Hej tøser

jeg er sommen bare nysgerrig, hvornår mærkede du liv første gang?

jeg synes efterhånden jeg har læst om folk der har mærket liv meget se tidligt, så kunne være sjovt at det sort på hvidt

Og hvis i svare før uge 10 eller efter uge 22 må i meget gerne skrive hvornår det så var

har svaret senere end uge 22, da jeg først mærkede liv omkring uge 23-24 pga. jeg mærkede det så sent, var en bagud vendt livmoder

Anmeld

15. oktober 2012

kiwiol

FrkZier skriver:

det var da 'sjovt' at du mærkede det senest den sidste gang, er der en speciel årsag til det tror du?

Næ.. tror ikke der var nogen speciel årsag.. Ud over at der er 10 år mellem den mellemste og yngste.. så det var vel som at være første gangs gravid

Mærkede bobler.. men ikke noget hvor jeg kunne sige, at det helt sikkert var baby og ikke tarmene.

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

kiwiol skriver:

Næ.. tror ikke der var nogen speciel årsag.. Ud over at der er 10 år mellem den mellemste og yngste.. så det var vel som at være første gangs gravid

Mærkede bobler.. men ikke noget hvor jeg kunne sige, at det helt sikkert var baby og ikke tarmene.

hehe ja det ku jo være lidt derfor

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

LilleNyPåVej skriver:

Jeg er ret sikker på at det var i uge 18  Som første-gangs gravid syntes jeg da virkelig det var svært, men fandt jo efterhånden ud af hvad de små puf betød, så jeg er rimelig sikker på at det var i uge 18 hehe..

hehe ja tror man i starten har lidt svært ved at kategorisere hvad det er man mærker, men med tiden bliver man nok mere sikker på at det rent faktisk er bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.