jeg er nysgerrig: hvornår mærkede du liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår mærkede du liv første gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.115 visninger
140 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

FrkZier

Hej tøser

jeg er sommen bare nysgerrig, hvornår mærkede du liv første gang?

jeg synes efterhånden jeg har læst om folk der har mærket liv meget se tidligt, så kunne være sjovt at det sort på hvidt

Og hvis i svare før uge 10 eller efter uge 22 må i meget gerne skrive hvornår det så var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Clisolka

Jeg var 17+4 da Isabella gav et spark første gang  

Anmeld

14. oktober 2012

Muhmi

Med Silas var jeg 12+4 el.5 stykker henne... Med den lille inde i mavsen nu her mærkede jeg ham 10+4 eller 5 ca.

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Jeg var 17+4 da Isabella gav et spark første gang  

og så var det sådan et rigtig spark og ikke "bare" lidt bobleboble?

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Muhmi skriver:

Med Silas var jeg 12+4 el.5 stykker henne... Med den lille inde i mavsen nu her mærkede jeg ham 10+4 eller 5 ca.

det var godt nok også tidligt i forhold til hvad man læser er normalt var det så de berygtede bobler du mærkede?

Anmeld

14. oktober 2012

L&V

FrkZier skriver:

Hej tøser

jeg er sommen bare nysgerrig, hvornår mærkede du liv første gang?

jeg synes efterhånden jeg har læst om folk der har mærket liv meget se tidligt, så kunne være sjovt at det sort på hvidt

Og hvis i svare før uge 10 eller efter uge 22 må i meget gerne skrive hvornår det så var

Jeg var omkring 19+ ? da jeg mærkede det for første gang Dem der påstår de har mærket det så tidligt og ja jeg mener påstår må ha misforstået noget for man kan intet mærke når bebs kun er få cm

Anmeld

14. oktober 2012

Clisolka

FrkZier skriver:

og så var det sådan et rigtig spark og ikke "bare" lidt bobleboble?

Jeps, det var rigtige spark. Jeg mærkede aldrig boblerne før til slut i graviditeten 

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Månsson skriver:

Jeg var omkring 19+ ? da jeg mærkede det for første gang Dem der påstår de har mærket det så tidligt og ja jeg mener påstår må ha misforstået noget for man kan intet mærke når bebs kun er få cm

jeg læser mange graviditetstkalendre osv- og der står de fleste steder at man som første gang skal regne med at mærke liv omkring uge 20 og som 2 gangs hvis man er heldig omkring uge 15

Anmeld

14. oktober 2012

FrkZier

Babymor2010 skriver:

Jeps, det var rigtige spark. Jeg mærkede aldrig boblerne før til slut i graviditeten 

hehe okaj, har bare for det meste hørt at boblerne kommer først, men ja der er jo altid undtagelser

Anmeld

14. oktober 2012

Muhmi

det var godt nok også tidligt i forhold til hvad man læser er normalt var det så de berygtede bobler du mærkede?

Meget tidligt Ja det var bare en bobel eller to jeg mærkede...

Mærkede spark fra Silas da jeg var omkring 16 uger henne og med lillemanden i mavsen mærkde jeg tydelige spark i uge 14 Og nu her kan både manden mærke lillemanden og vi kan også se ham bevæge sig derinde, det har vi kunnet i et par uger nu.. På trods af at jeg er overvægtig... Jeg har nogle børn der psarker igennem når det er hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.