trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2012

camilladyhr

brummeline skriver:

endelig er vores net oppe at køre igen.

men den 1 nov. var vi til scanning igen, jeg er nu i 19 uge. og alt ser bare super perfekt ud, de er nu ca 20 cm og har en vægt på 270 g. de følger hinanden godt. og alle 3 ser sunde og raske ud. vi fik sørme også kønnene at vide. og de to enæggede tvillinger er piger og den 3 en dejlig dreng. så vi er jo bare overlykkelige. men jeg skal love for der er liv og glade dage i mors mave hold da op . vi har snakket om jeg nok skal ha et throcanterbælte, da jeg er så stor nu at det hurtigt kommer til at gøre ondt i mave når jeg går, så vi må se hvad en fys siger til sådan et bælte. næste scanning er den 15 nov.

Kæmpe tillykke med de to prinsesser og den lille prins

Hvor må det bare være en så fantastisk oplevelse at få trillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2012

brummeline

så har vi været til endnu en fantastisk scanning  de vokser rigtig hurtig lige nu. vi er oppe på en vægt der hedder mellem 360 og 397 g og de er omkring 30 cm. det er drengen der er størst vægtmæsigt lige pt. men alle er inde for normen.  de er sunde og raske og trives godt. så det er jo super dejligt at komme til scanning og få at vide det hele bare er perfekt. vores næste scanning ligger den 26 nov.

nu er det så slut for mig med at støvsuge, så det er blevet mandens job.

Anmeld

15. november 2012

Miss Church

brummeline skriver:

så har vi været til endnu en fantastisk scanning  de vokser rigtig hurtig lige nu. vi er oppe på en vægt der hedder mellem 360 og 397 g og de er omkring 30 cm. det er drengen der er størst vægtmæsigt lige pt. men alle er inde for normen.  de er sunde og raske og trives godt. så det er jo super dejligt at komme til scanning og få at vide det hele bare er perfekt. vores næste scanning ligger den 26 nov.

Dejligt at de har det godt, men hold da op de er lange  

Støvsugning er heldigvis ikke det væste at overgive til andre 

Anmeld

16. november 2012

FrkZier

brummeline skriver:

hvor dejligt alt stadig er gotd

Anmeld

16. november 2012

Drømme

brummeline skriver:

Hvor er det fantastisk Og stort tillykke med de tre i maven 

Anmeld

16. november 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
brummeline skriver:

Stort tillykke med de 2 prinsesser og en prins.
Hvor er det godt at høre de alle har det godt.
Må være en fantastisk oplevelse at få trillinger

Anmeld

16. november 2012

Luna l

Dejligt at de har det godt, jeg undre mig bare lidt over at de er så lange og vejer så lidt.???????

Jeg er selv i uge 25 og min lille pus er 31 cm og ca. 800, så der er jo noget af en forskel.

Var dine andre børn også meget lange?

Anmeld

16. november 2012

Jemion

Tillykke med de 2 prinsesser og 1 prins  Hvor er det bare fantastisk at følge lidt med herinde 

Anmeld

19. november 2012

brummeline

Luna l skriver:

Dejligt at de har det godt, jeg undre mig bare lidt over at de er så lange og vejer så lidt.???????

Jeg er selv i uge 25 og min lille pus er 31 cm og ca. 800, så der er jo noget af en forskel.

Var dine andre børn også meget lange?

du skal tænke på der er 3 der kæmper om vægt. men jo mine andre børn var også meget lange i starten. og så voksede de næsten ikke til sidst .  men det gør ikke spor, bare de trives og har det godt

jeg håber du får en dejlig graviditet

Anmeld

19. november 2012

kriknu

brummeline skriver:

du skal tænke på der er 3 der kæmper om vægt. men jo mine andre børn var også meget lange i starten. og så voksede de næsten ikke til sidst .  men det gør ikke spor, bare de trives og har det godt

jeg håber du får en dejlig graviditet

hvor langt henne er du? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.