trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

M (:

brummeline skriver:

helst gå tiden ud jo. men ellers til efter 34 uge, så længe det går super fint. så tro jeg også jeg går længe.

jo jeg høre til april gruppen, jeg er sat til 1 aåril og vil da gerne være med i jeres gruppe er det bare aprilgruppen jeg skal lede efter

Dejligt, at man må gå så længe.. "Tiden ud" er det til 38+0 ligesom tvillinger?

Hm, den er hemmelig, så tror ikke du kan finde den, men hvis du sender en PB til Frøken J., så kan hun tilføje dig gruppen - hun er administrator (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

FrkZier

brummeline skriver:

jo sandsynligheden for jeg føder før tid er stor. men det satser jeg ikke på. men ved godt jeg ikke går hele tiden ud håber at gå til hvertfald 34 uge for så er vi sikker på de kan klare sig.

det krydser vi fingre for

Anmeld

19. december 2012

brummeline

M (: skriver:

Dejligt, at man må gå så længe.. "Tiden ud" er det til 38+0 ligesom tvillinger?

Hm, den er hemmelig, så tror ikke du kan finde den, men hvis du sender en PB til Frøken J., så kan hun tilføje dig gruppen - hun er administrator (:

ok mange tak. er det frøken j  her inde jeg skal finde

Anmeld

19. december 2012

M (:

brummeline skriver:

ok mange tak. er det frøken j  her inde jeg skal finde

Ja, det er det (:

Anmeld

19. december 2012

brummeline

M (: skriver:

Ja, det er det (:

1000 tak for hjælpen

Anmeld

19. december 2012

AMM00

brummeline skriver:

hejsa her er en lille trillinge update. vi har været til scanning i går den 28 sep. for at se om de små har det godt. de har det alle godt, og vokser fint, de er ca 9 cm nu. vi er 13 +1 uge henne nu, vi skal foresætte til scanning hver anden uge og senere i graviditeten hver uge. men vi fik taget et super godt billede hvor man kan se hovederne på dem alle, de ligger lidt oven på hinanden

Måtte man se et billede af din mave ?

Anmeld

19. december 2012

M (:

brummeline skriver:

1000 tak for hjælpen

Det var så lidt (:

Anmeld

19. december 2012

brummeline

Maro00 skriver:

Måtte man se et billede af din mave ?

hejsa jo det må du da gerne men det bliver på en sms. er godt nok ikke meget for at ligge så stor en mave ud her. og da slet ikke med alle de strækmærker

Anmeld

19. december 2012

Faith

brummeline skriver:

hejsa jo det må du da gerne men det bliver på en sms. er godt nok ikke meget for at ligge så stor en mave ud her. og da slet ikke med alle de strækmærker

Vil du ikke skrive en lille update?. Er simpelthen så spændt på at høre hvordan det går med dine 3 små mirakler

Anmeld

19. december 2012

brummeline

Faith skriver:

Vil du ikke skrive en lille update?. Er simpelthen så spændt på at høre hvordan det går med dine 3 små mirakler

hvis du læser på side 10 tro jeg det er, er den sidste nye update fra den 17 dec. håber du finder den lidt længere oppe i tråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.