trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

brummeline

Kofoed. skriver:

Ja, det er en af de mange fordele. Men det kan de vel snart sige, altsåi kønnene? Det var tveægget, hvor det ene æg, havde delt sig til to eller hvad?

vi ved at de to er enæggede og at den 3 muligvis også er det. men det kommer an på hvornår ægget har delt sig. og det kan de  jo ikke se på scanning.  men håber da vi kan se kønnene næste gang til scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Kofoed.

brummeline skriver:

vi ved at de to er enæggede og at den 3 muligvis også er det. men det kommer an på hvornår ægget har delt sig. og det kan de  jo ikke se på scanning.  men håber da vi kan se kønnene næste gang til scanning

Så det er måske et æg alle tre er kommer fra? Wow, troede jeg ikke de kunne. Gået jeg også for jer, i har jo nok at se til.

Anmeld

16. oktober 2012

Nessie

Hvor er det spændende, I bliver en dejligt børnerig familie

Igen et stort tillykke til jer alle, og dejligt at høre at de små vokser godt og trives

Anmeld

29. oktober 2012

kriknu

brummeline skriver:

Er der noget nyt? 

Anmeld

31. oktober 2012

brummeline

kriknu skriver:

Er der noget nyt? 

vi har først scanning i morgen torsdag den 1 nov. men så skriver vi da lige en update

Anmeld

31. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke   

Der bliver gang i den hos jer med 6 børn

Anmeld

7. november 2012

brummeline

endelig er vores net oppe at køre igen.

men den 1 nov. var vi til scanning igen, jeg er nu i 19 uge. og alt ser bare super perfekt ud, de er nu ca 20 cm og har en vægt på 270 g. de følger hinanden godt. og alle 3 ser sunde og raske ud. vi fik sørme også kønnene at vide. og de to enæggede tvillinger er piger og den 3 en dejlig dreng. så vi er jo bare overlykkelige. men jeg skal love for der er liv og glade dage i mors mave hold da op . vi har snakket om jeg nok skal ha et throcanterbælte, da jeg er så stor nu at det hurtigt kommer til at gøre ondt i mave når jeg går, så vi må se hvad en fys siger til sådan et bælte. næste scanning er den 15 nov.

Anmeld

7. november 2012

SussieThyssen

brummeline skriver:

men den 1 nov. var vi til scanning igen, jeg er nu i 19 uge. og alt ser bare super perfekt ud, de er nu ca 20 cm og har en vægt på 270 g. de følger hinanden godt. og alle 3 ser sunde og raske ud. vi fik sørme også kønnene at vide. og de to enæggede tvillinger er piger og den 3 en dejlig dreng. så vi er jo bare overlykkelige. men jeg skal love for der er liv og glade dage i mors mave hold da op . vi har snakket om jeg nok skal ha et throcanterbælte, da jeg er så stor nu at det hurtigt kommer til at gøre ondt i mave når jeg går, så vi må se hvad en fys siger til sådan et bælte. næste scanning er den 15 nov.

Hvor er de godt at høre, at I alle har det godt

Anmeld

7. november 2012

FrkZier

brummeline skriver:

ej hvor dejligt at alt er godt

Anmeld

7. november 2012

kriknu

brummeline skriver:

Skønt at høre at de alle 3 har det så godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.