trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2012

Troldemommi

Dejligt at høre det går godt inde i din mave, det er et fantastisk billede, tænk at få tre på en gang, det er jo helt vildt

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2012

Rebecca55

brummeline skriver:

jo de bobler og hikker og nogle gange fornemmer jeg de sparker det er helt vildt

Ja det hele går så hurtigt med 3 i maven...

Anmeld

11. oktober 2012

Tullepigen90

Stort tillykke! Det må være en så fantastisk følelse at skulle have 3 guldklumpe på én gang 

Hvor er det sejt gået af dig at du stadig er her på baby.dk efter det som folk skrev til dig i din tidligere tråd  Jeg læste tråden, men kommenterede ikke. 

Jeg glæder mig til at følge dig og dine trillinger 

Hvor meget før termin skal du have kejsersnit og hvor skal du føde?

Anmeld

11. oktober 2012

Babydrøm

brummeline skriver:

hejsa her er en lille trillinge update. vi har været til scanning i går den 28 sep. for at se om de små har det godt. de har det alle godt, og vokser fint, de er ca 9 cm nu. vi er 13 +1 uge henne nu, vi skal foresætte til scanning hver anden uge og senere i graviditeten hver uge. men vi fik taget et super godt billede hvor man kan se hovederne på dem alle, de ligger lidt oven på hinanden

Stort tillykke med dem alle tre  

Anmeld

11. oktober 2012

Fenja09

Hvor er det vildt med hele 3 guldklumper! Stort tillykke - dejligt at de har det godt i maven!

/Fenja

Anmeld

14. oktober 2012

brummeline

Tullepigen90 skriver:

Stort tillykke! Det må være en så fantastisk følelse at skulle have 3 guldklumpe på én gang 

Hvor er det sejt gået af dig at du stadig er her på baby.dk efter det som folk skrev til dig i din tidligere tråd  Jeg læste tråden, men kommenterede ikke. 

Jeg glæder mig til at følge dig og dine trillinger 

Hvor meget før termin skal du have kejsersnit og hvor skal du føde?

vores overlæge sagde et sted mellem 4 til 8 uger før bliver trillingerne taget ved kejsersnit, vi skal føde på sønderborg syghus. de har været så søde ved os, ved de andre fødsler.

Anmeld

14. oktober 2012

Tullepigen90

brummeline skriver:

vores overlæge sagde et sted mellem 4 til 8 uger før bliver trillingerne taget ved kejsersnit, vi skal føde på sønderborg syghus. de har været så søde ved os, ved de andre fødsler.

Hvor må det være dejligt at du kan føde på Sønderborg sygehus, men jeg troede faktisk at når det var trillinger at det så af sikkerheds mæssige grunde skulle foregå på et universitetshospital. Jeg glæder mig til at følge dig herinde 

Anmeld

15. oktober 2012

brummeline

Tullepigen90 skriver:

Hvor må det være dejligt at du kan føde på Sønderborg sygehus, men jeg troede faktisk at når det var trillinger at det så af sikkerheds mæssige grunde skulle foregå på et universitetshospital. Jeg glæder mig til at følge dig herinde 

av det vil jeg ikke gøre mig klog på. de har ikke nævnt noget om at vi skulle føde på et universitets hospital. men jeg går ud fra jeg er i de bedste hænder da den ene af overlægerne kommer fra det svenske karolinska institutet og den anden er fra flensborg

Anmeld

15. oktober 2012

lucas<3

brummeline skriver:

av det vil jeg ikke gøre mig klog på. de har ikke nævnt noget om at vi skulle føde på et universitets hospital. men jeg går ud fra jeg er i de bedste hænder da den ene af overlægerne kommer fra det svenske karolinska institutet og den anden er fra flensborg

må man se babyhulen ?

Anmeld

15. oktober 2012

brummeline

lucas<3 skriver:

må man se babyhulen ?

jo du må gerne se babyhulen, hvis du køre til toppen i denne tråd, kan du se vores scanningsbillede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.