trillinge update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Laulund87

Luna l skriver:

Dejligt at de har det godt, jeg undre mig bare lidt over at de er så lange og vejer så lidt.???????

Jeg er selv i uge 25 og min lille pus er 31 cm og ca. 800, så der er jo noget af en forskel.

Var dine andre børn også meget lange?

Det er jo fordi der er tre om pladsen så det kan du slet ikke sammenligne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Luna l

Jeg har fuld forståelse for at de vejer mindre end gennemsnittet, det er heller ikke det, undren går på, det er at de er så lange, meget over gennemsnittet faktisk også ikke vejer mere, her tales udfra en sundhedsfaglig vinkel.

ifølge alt information vokser alle babyer ens indtil uge 20 også derefter vokser de mere indivivuelt.

Anmeld

20. november 2012

brummeline

kriknu skriver:

hvor langt henne er du? 

jeg er nu 21 + 4 uger henne

Anmeld

20. november 2012

kriknu

brummeline skriver:

jeg er nu 21 + 4 uger henne

uhaa, så er der jo ikke så forfærdelig lang tid tilbage 

Anmeld

26. november 2012

brummeline

endnu en dejlig scanning blev foretaget idag. de har det alle 3 godt, og vejer mellem 463 0g 493 g, det er stadig drengen der ligger hårdt ud vægtmæssigt. de har ikke rykket sig længde mæssigt, men de er jo også dejlig lange i forvejen. de ligger 6 % over gennemsnittet vægt og længde mæssigt, i flerlinge skemaet ifølgde vores overlæge det er bare så dejligt at vide. næste gang der er scanning vil jeg blive sprøjtet med lunge fremmodnings præprerat, så hvis jeg skulle føde før uge 34 er de i stand til at trække vejret selv. men alt i alt bare super dejligt at vide de har det godt

Anmeld

26. november 2012

M (:

brummeline skriver:

endnu en dejlig scanning blev foretaget idag. de har det alle 3 godt, og vejer mellem 463 0g 493 g, det er stadig drengen der ligger hårdt ud vægtmæssigt. de har ikke rykket sig længde mæssigt, men de er jo også dejlig lange i forvejen. de ligger 6 % over gennemsnittet vægt og længde mæssigt, i flerlinge skemaet ifølgde vores overlæge det er bare så dejligt at vide. næste gang der er scanning vil jeg blive sprøjtet med lunge fremmodnings præprerat, så hvis jeg skulle føde før uge 34 er de i stand til at trække vejret selv. men alt i alt bare super dejligt at vide de har det godt

Dejligt med en positiv update, og skønt at de ligger over gennemsnitet - det tydr jo på, at de stortrives derinde! 

Anmeld

26. november 2012

Miss Church

brummeline skriver:

Hvor er det bare dejligt og hvor er det fedt at de kan give lungemodner på den måde  Så er man da forberedt, hvis de skulle have lyst til at kigge ud før tid

Hvordan er det egentlig med trillinger? Hvor længe før termin sættes du igang, hvis de altså ikke kommer selv? 

Anmeld

26. november 2012

Mom2

brummeline skriver:

hejsa her er en lille trillinge update. vi har været til scanning i går den 28 sep. for at se om de små har det godt. de har det alle godt, og vokser fint, de er ca 9 cm nu. vi er 13 +1 uge henne nu, vi skal foresætte til scanning hver anden uge og senere i graviditeten hver uge. men vi fik taget et super godt billede hvor man kan se hovederne på dem alle, de ligger lidt oven på hinanden

Kæmpe stort tillykke med de tre små

Kan ikke lade være med at have enormt respekt for jer. Jeg har kun en og synes en gang i mellem, at det er super hårdt og uoverskueligt og har lyst til at forlade det hele (i hvert fald for en kort stund). Kan slet ikke forestille mig at skulle have tre på en gang, så kæmpe respekt herfra og et stort held og lykke med dem Jeg vil helt sikkert følge med i opdateringer

Anmeld

27. november 2012

brummeline

Miss Church skriver:

Hvor er det bare dejligt og hvor er det fedt at de kan give lungemodner på den måde  Så er man da forberedt, hvis de skulle have lyst til at kigge ud før tid

Hvordan er det egentlig med trillinger? Hvor længe før termin sættes du igang, hvis de altså ikke kommer selv? 

nu satser vi helt klart på det bedste men en 4 - 6 uger før. min termin er først i april, men overlægen siger jeg nok skal regne med engang i feb.

Anmeld

27. november 2012

Miss Church

brummeline skriver:

nu satser vi helt klart på det bedste men en 4 - 6 uger før. min termin er først i april, men overlægen siger jeg nok skal regne med engang i feb.

Ja vi  for at de vil blive derinde længe! Jeg er helt nervøs for om mine piger kommer for tidligt, men dine er jo i en noget større risiko. I februar, så kan det være vi ender med at alle vores børn får fødselsdag den samme dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.